Ponudba obsega približno 300 SKU-jev ("stock keeping unit" oz. posameznih izdelkov v prevodu) v 75 kategorijah, ki jih kupci prepoznajo po klicaju na embalaži.
Izbrali so izdelke kot so: testenine, pivo, čips, gobe, konzervirana tuna, zelenjava, ribe in sladoled.
Linija Spesotti poleg prehrane vključuje tudi široko paleto izdelkov za dom in osebno nego, so sporočili iz družbe.
Po mnenju trgovca so cene teh izdelkov zajamčeno nižje od izdelkov podobnih blagovnih znamk v konkurenčnih trgovinah.
Lansiranje linije prihaja v času, ko se številni Italijani spopadajo z naraščajočimi cenami hrane, pri čemer je inflacija hrane septembra znašala 22, gospodarska inflacija pa 16 odstotkov.
"Italijani vedno pogosteje nakupujejo v diskontih. To je problem za distribucijo, za blagovne znamke in za državo, bogato s proizvodnjo in raznolikostjo hrane," je dejala Maura Latini, predsednica Coopa Italije.
Vir: esmmagazine
Foto: Coop Italia