Znovim, modernim logotipom, ki odraža njihovo osredotočenost na farmacevtske izdelke in medicinske pripomočke.
Prvotni logotip, ki temelji na podpisu soustanovitelja podjetja Jamesa Wooda Johnsona, se bo še naprej pojavljal na potrošniških izdelkih, kot je otroški šampon Kenvue, izdelek novega podjetja, ki se je pred kratkim "odcepil" od J&J.
Stari logotip bo postopoma umaknjen.
V podjetju Johnson & Johnson so svojo dejavnost zožili na farmacevtske izdelke in medicinske pripomočke.
"Nova podoba, ki vključuje drugačen odtenek rdeče, je namenjena prepoznavanju prehoda J&J v celovito zdravstveno usmerjenost podjetje," je povedala Vanessa Broadhurst, izvršna podpredsednica podjetja.
Mediji navajajo dejstvo, da se veliko otrok v šoli ne uči več pisati klasičnih črk in zaradi česar tega težje berejo!?!
Nov logotip Johnson & Johnson je zaradi svoje enostavnosti zdaj lažji za obdelavo in branje.
Vir: Fast Company
Foto: Johnson & Johnson