Srbija: 10. FMCG Summit Beograd: PROGRAM 2023 - napovedujemo govornike in paneliste!

NAPOVED

Regionalne

05.09.2023

FMCG Summit Beograd, ki bo letos 24.oktobra, je najpomembnejši dogodek v regiji, namenjen potrošniškim dobrinam in trgovini, kjer se bodo ponovno zbrali vodilni strokovnjaki, poslovneži in inovatorje, da bi raziskali najnovejše trende, tehnologije in strategije, ki oblikujejo prihodnost te dinamične industrije.

10. FMCG Summit Belgrade je (tudi) dogodek, ki vam ponuja izjemno priložnost za povezovanje s kolegi in partnerji v FMCG industriji!

 MALOPRODAJNA KRAJINA | PODATKI | FMCG PORTRET

• Obeti za potrošniško in industrijo prodaje na drobno 2023 in 2024
Katja Bizjak, vodja maloprodajne vertikale Adriatics, NielsenIQ

• FMCG agregator - Sublimacija možnosti informacijskih tehnologij
Petar Medarević, direktor marketinga na enem mestu

• FMCG portret z Ano Filipović
  gost: Ivan Šuleić, direktor, PTP DIS

EVROPSKI MALOPRODAJNI TRENDI

• Supermarketi novega vala v Srednji in Vzhodni Evropi (Dino na Poljskem, Studenac na Hrvaškem) in skrivnost tako velikega uspeha?
Ray Gaul, izvršni direktor, Retail Cities ZDA

 Diskonti: Ujeti sredi "supermarketizacije" ali nazaj h koreninam?
Sebastian Rennack, svetovalec, vpogled in analize za Nemčijo, Poljsko ter Srednjo in Vzhodno Evropo.

PRODAJA | CEO I INDUSTRIJA FMCG

• Sodobna znanost in psihologija v službi prodajne prakse s praktičnimi primeri:
Darko Lukić, direktor AMMC,
Igor Jokić, vodja prodaje in distribucije, Skupina Nelt.

•Izzivi pri prodaji prehrambenih izdelkov v Srbiji
Moderator: Milan Ćulibrk, odgovorni urednik NIN,

Mate Štetić, podpredsednik skupine za kavo in prigrizke, Atlantic Group
Nenad Miščević, direktor skupine Nectar.

KOKTAJL IN MREŽENJE

Poleg priložnosti poslušati predavanja o najnovejših trendih in analizi trga, je mreženje ključna sestavina naše konference!

Registrirajte se še danes [www.fmcg-summit.rs] in bodite pripravljeni izkoristiti vse možnosti na FMCG Summit-u 2023!

Vas kot oglaševalca zanima predstavitev vaših blagovnih znamk in storitev?

Podjetjem, ki želijo osrednje srečanje tržnikov FMCG izkoristiti za neposredno promocijo svojih blagovnih znamk in storitev, ponujamo več modelov sodelovanja z izrazitimi ugodnostmi.

Sponzorjem želimo zagotoviti celovito okolje za doseganje komunikacijskih ciljev in z ekskluzivnostjo samega dogodka prispevati k uresničitvi marketinških akcij.

Modele lahko prilagodimo vsem ciljem in potrebam. Kontaktirajte nas za več informacij!

Bojan Đurović
bojan@instore.rs

Mirjana Ivanković
mirjana@instore.rs

Dejan Novosel
dejan@instore.rs