Po poročanju nemških medijev diskonter Aldi že nelaj let oz.mesecev raste hitreje od svojega konkurenta, Lidla. Na to so se oodzval lastniki Lidla - Schwarz Group.
Poslovalnice Lidla so tako od leta 2020 bistveno izboljšali, v verigi pa pripravljajo nov koncept prodaje, poroča revija Fenix.
"Eleganten vinski regal in sadno-zelenjavni kotiček bomo v prihodnje razstavili in nadomestili z manj kakovostnim inventarjem. To naj bi tudi vizualno spet dajalo vtis pravega diskonta. Ta navidezen korak nazaj ne zadeva le podobe," so sporočili. Po poročanju medijev so se leta 2020 najprej prav zaposleni pritoževali, da je vedno težje oskrbovati police z zelenjavo.
V novem konceptu trgovine bodo etikete odslej veliko bolj vidne, prav tako ponudba izdekov v akciji. Izrazito izpostavljeno bodo predstavljali le posebna vina in tudi drogerijski del bo "preprostejši" kot doslej.
Posebna novost bodo samopostrežne blagajne, ki so v določenih poslovalnicah že nameščene. Stranke bodo namreč lahko kmalu samostojno uporabljale blagajne in na koncu račune plačale s kartico.