"Lanskoletni pilotni projekt pop-up trgovine v Novigradu se je izkazal za popolno uspešnico edinstvenega maloprodajnega modela na Hrvaškem. Tako smo ga letos razširili v kampih in na plažah, načrtujemo pa ga postaviti še v urbanih območjih na obali in v celinskem delu države. Koncept bomo nadgrajevali po povratnih informacijah kupcev in prodajne ekipe na terenu," je povedala Gordana Kartelo, vodja inovacijskih projektov Studenca.
Pop-up trgovine so odprli v Rabcu, Dramlju, Zatonu pri Zadru, Selcu, Opatiji (Ičićih), Krku, Visu, Zadru in Tribunju.
Iz družbe navajajo, da ponudba teh pop-up trgovin temelji na konceptu to-go in vključuje pekovske izdelke, sveže sadje in zelenjavo, delikatese, alkoholne in brezalkoholne pijače, prigrizke in sladkarije ter neživilske izdelke kot so: kozmetika, higienski pripomočki in hrana za hišne ljubljenčke.