Z dodatnimi 5.500 kvadratnimi metri poslovnih površin bo skupni prodajni prostor dosegel 15.500 kvadratnih metrov. Izgradnja druge faze STOP SHOP-a v Subotici je načrtovana za naslednje leto, otvoritev pa je predvidena v zadnjem četrtletju 2024.
Od odprtja prvega STOP SHOP-a v Čačku leta 2015 je ta blagovna znamka svojo verigo maloprodajnih parkov v Srbiji razširila na skupno 14. hkrati so razširili zmogljivosti obstoječih objektov že v Požarevcu, Vršcu in Sremski Mitrovici. V slednji bodo po otvoritvi druge faze del 24. avgusta imeli več kot 126.000 kvadratnih metrov prodajnih površin.
"To je že četrti STOP SHOP v Srbiji, ki ga širimo, kar govori o velikem zanimanju kupcev, a tudi najemnikov za naše maloprodajne parke, ki ponujajo edinstveno nakupovalno izkušnjo in preživljanje prostega časa kupcev. Še naprej bomo prisluhnili njihovim potrebam, da bi še izboljšali storitve. Tako kot doslej se bomo trudili potrošnikom zagotoviti še več inovativnih vsebin v celotni nakupovalni poti s posebnim poudarkom na zelenih tehnologijah in trajnosti," je povedala Maja Marić, vodja operacij in beograjske pisarne v okviru družbe CPI Property Group, ki je v zadnjem četrtletju leta 2022 prevzela delnice družbe IMMOFINANZ in s tem blagovno znamko STOP SHOP.