Ciljanje obstoječega praznega prostora
Razvoj koncepta restavracije je vodil Justin McGregor, generalni direktor oddelka restavracij pri Save-On-Foods. Koncept vsebuje meni, ki ga je oblikoval priznani kuhar Warren Chow. Cilj ekipe je ponuditi edinstveno kulinarično izkušnjo, ki premosti vrzel med sproščenimi restavracijami in vrhunskimi restavracijami ter predstavi raznolikost kulinarike Zahodne obale.
Ni še en koncept restavracije z živili
Maloprodajna industrija je že nekaj časa priča zbliževanju gostinskih storitev in maloprodaje, vendar si je le malo trgovcev z živili upalo odpreti lastne restavracije. Lansko leto je odprtje nove vodilne trgovine Save-On-Foods označilo ambicije maloprodajnega trgovca, da postane izjemen ponudnik (tudi) gostinskih storitev. To ni le še ena restavracija, ki podpira trgovino z živili, ampak drzen korak v svet resnega restavracijskega posla, ki deluje kot neodvisno podjetje.
Bolj sofisticiran pristop k strežbi hrane v maloprodaji
Save-On-Foods in Urban Fare, njegova specializirana oblika supermarketov, sta vodilni sili pri storitvah ponujanja (pripravljene) hrane oz. obrokov v maloprodajni industriji. Ob zadnjem odprtju trgovine oz. bolje rečeno koncepta Urban Fare v aprilu so nam predstavili nove, inovativne koncepte strežbe hrane. Ta poteza je dodatno utrdila položaj trgovca kot pionirja pri vključevanju gostinskih storitev v svojo maloprodajno ponudbo, saj celoten razvoj temelji na delu in zaposlenih znotraj podjetja. Prav tako nakazuje premik v panogi k bolj prefinjenemu in raznolikemu pristopu k postrežbi hrane, kar pritiska na konkurente, da povečajo svojo ponudbo.
Kaj sledi?
Glede na proračunske pritiske, s katerimi se soočajo gospodinjstva na večini trgov, bodo lahko trgovci na drobno, ki ponujajo rešitve obrokov za domov in rešitve za obedovanje v trgovinah, izkoristili premik v porabi iz sektorja tradicionalnih gostinskih storitev. Trgovci na drobno bodo to videli kot priložnost za inovacije in ciljanje na različne priložnosti obrokov.
Naložbe se bodo še naprej osredotočale na:
1. Zagotavljanje močne vrednostne ponudbe, osredotočene na cenovno dostopnost;
2. vključitev bolj sofisticiranih metod priprave, ki bodo dodale tudi več “gledališča” v trgovini in predstavile spretnosti in strokovnost kuharskih ekip;
3. poskuse ponuditi izboljšano kulinarično izkušnjo v svojih trgovinah;
4. zagotavljanje bolj priročnih rešitev na domu, vključno s partnerstvom za hitro dostavo obrokov.