Srbija: Junijska številka revije InStore na spletu in na poti k prejemnikom

NOVA ŠTEVILKA REVIJE INSTORE

Regionalne

26.06.2023

InStore je edina regionalna medijska platforma, ki skozi mesečno brezplačno revijo in distribucijo neposredno v roke bralcem, digitalne kanale (splet, družbena omrežja in aplikacije), organizacijo konferenc in strokovnih delavnic pokriva področje potrošnih/vsakodnevnih dobrin (FMCG) in z njim povezane industrije. Vsebina spremlja organizirano trgovino in veleprodajo, proizvajalce in distributerje (vključno z alkoholnimi in tobačnimi izdelki) prodajljivega in neprodajljivega blaga in storitev in podporna področja industrije (IT in upravljanje podatkov, trgovinska oprema, HR ...), kot tudi regulatorne organe, inštitucije in agencije za (tržne) raziskave.

Elektronska izdaja junijske revije je tukaj.

InStore med drugim prinaša:

InFocus: Jedilna olja.
InFokus: Konzervirana hrana.
Vodnik po kategorijah: Brezalkoholne in energijske pijače.
Pregled kategorije: Vse za šolo.
V središču pozornosti: Vodilne kategorije in blagovne znamke.
Tema številke: Lastna (trgovinska) blagovna znamka

Intervjuji:
Gordana Purić, višja strokovnjakinja za marketing, Mastercard,

Živko Mukaetov, predsednik upravnega odbora in generalni direktor Alkaloid AD Skopje,

Kateryna Ohuriaieva, direktorica marketinga, trgovska veriga Silpo, Ukrajina.

D&L trendi
Antonio Zrlić, ustanovitelj podjetja Logiko.

Preberite še ostale redne rubrike: novice, distribucija in logistika, kadri, prenosi podjetij, inmarketing, analize, trendi, raziskave...