Po mnenju vodilnih Unileverja ti izdelki ustrezajo naraščajočemu povpraševanju po bolj zdravih in prijetnejših zamrznjenih prigrizkih v Severni Ameriki.
"Z veseljem pozdravljam blagovno znamko Yasso v družini blagovnih znamk Unilever. Ta prevzem je velik korak v razvoju našega portfelja sladoleda v Severni Ameriki. Prepričan sem, da bomo s polno podporo družbe Unilever, ki stoji za podjetjem Yasso hitro rastoči posel popeljali še višje," je povedal Matt Close, predsednik kategorije sladoleda pri Unileverju.
Blagovno znamko zamrznjenega jogurta sta leta 2009 ustanovila Amanda Klane in Drew Harrington, ki sta želela ponuditi nizkokalorične zamrznjene dobrote.
"Za večno smo hvaležni članom ekipe, potrošnikom in poslovnim partnerjem, ki so nas podpirali na tej podjetniški poti. Z Unileverjem smo izbrali najboljšega partnerja na svetu, ki verjame v Yassovo vizijo in namen širjenja veselja po dobrem okusu v državi," sta v skupni izjavi zapisala Klane in Harrington.