Črna gora: Mercator CG bo Franca trgovine in zaposlene (dokončno) prevzel jeseni

AKTUALNO

Regionalne

06.06.2023

Predstavnki družbe Fortenove Mercator-CG in trgovske verige Franca so konec maja podpisali prodajno pogodbo, s katero je Mercator-CG prevzel maloprodajne objekte Franca, ki so v vseh občinah v Črni gori. Franca je zadržala dejavnost z mesom in blagovno znamko.

Kot smo poročali so predstavniki družbe Fortenove, Mercator-CG in trgovske verige Franca konec maja podpisali prodajno pogodbo, ki ji je dala zeleno luč tudi država oz. odgovorna pooblaščena agencija. 

Gre za prvi prevzem skupine Fortenova v regiji, s katerim družba uresničuje enega svojih strateških ciljev. Poleg organske rasti zagotoviti tudi krepitev mreže svojih trgovin na trgih jugovzhodne Evrope in njihovo dostopnost do kupcev, s prevzemi lokalnih trgovskih verig.

Transakcijo je odobrila Agencija za varstvo konkurence, z njeno izvedbo pa Mercator-CG, ki deluje pod blagovno znamko IDEA, krepi svojo ključno konkurenčno prednost do potrošnikov, distribucijo na trgu celotne države.

Nakupovalna veriga v lasti družine Franca ima namreč 67 trgovin, od tega največ 13 v Podgorici, osem v Budvi in ​​sedem v Bijelem Polju. S pridobitvijo novih trgovin se je maloprodajna mreža blagovne znamke IDEA povečala na skoraj 200 trgovin in 900 zaposlenih. IDEA bo od jeseni tako skupno zaposlovala več kot 2.500 ljudi, ko bo Mercator-CG kot delodajalec prevzel vse pogodbene obveznosti do novih zaposlenih.

Kupoprodajno pogodbo so v imenu Mercator-CG podpisali Ivan Karadžić, izvršni direktor (na fotografiji zgoraj levo, desno št.1 v družini Franca - Hilmija), Ivan Antonijević in Boško Vuković, pomočnika izvršnega direktorja, v imenu trgovin Franca pa solastniki delnic in člani družine: Hilmija Franca, Hatem Franca, Halid Franca, Sead Franca, Safet Franca in Halid Franca.

Podpisa pogodbe se je udeležil tudi Fabris Peruško, član upravnega odbora in generalni direktor Fortenova Group, ki je povedal: »V skupini Forten smo ta prevzem družbe Mercator-CG močno podprli, saj je potrditev, da uresničujemo našo strategijo krepitve regionalne prisotnosti v maloprodaji. Imamo jasno vizijo, kaj želimo v tej panogi, to želimo v vseh petih državah, kjer poslujemo – kakovostno ponudbo in storitev, dostopne cene ter razpršenost in širino izbire za potrošnike."