Bosna in Hercegovina: Predstavili oznako zanesljivosti za spletne trgovce

AKTUALNO

Regionalne

25.05.2023

Združenje za internetno trgovino eComm v Bosni in Hercegovini je lansiralo prvo nacionalno varnostno oznako, ki so jo poimenovali:"Trust eComm".

Namen lansiranja te oznake je potrošnikom posredovati informacijo o zanesljivosti spletnih trgovin, potrditev, da je eComm pregledal procese in načine izvajanja spletnih transakcij ter s svojim žigom potrjuje, da trgovec izpolnjuje zahtevane standarde na spletnega poslovanja, podobne tistim, ki veljajo v državah EU.

Spletna prodaja v Bosni in Hercegovini v zadnjih letih beleži stalno rast, saj vse več potrošnikov spoznava prednosti spletnega nakupovanja. Vendar pa raziskave o potrošniških navadah na Zahodnem Balkanu kažejo, da potrošniki še vedno nimajo želene stopnje zaupanja v tovrstno nakupovanje, kar predstavlja glavno oviro za razvoj te industrije, tako v regiji, kot v Bosni in Hercegovini.

"Trustmark kot orodje za izboljšanje zaupanja predstavlja standard tudi v preostali Evropi, mi pa smo ga prvi pripeljali na naš trg. Glede na to, da je nezaupanje ena največjih ovir spletne trgovine pri nas, smo se v društvu eComm odločili, da se aktivno vključimo v reševanje tega velikega izziva za razvoj spletne trgovine pri nas. Verjamemo, da se bodo kupci sčasoma, ko bodo prepoznali naš logotip Trust eComm, pogosteje odločili za spletno nakupovanje kot za tradicionalno nakupovanje. Upamo, da bo s tem postalo internetno poslovanje v Bosni in Hercegovini bolj transparentno in varnejše za vse," je povedala Alma Ahmić, direktorica eComma in dodala, da vsi aktivni člani združenja eComm storitev certificiranja zagotavljajo pod bistveno boljšimi pogoji in imajo prednost pred drugimi internetnimi trgovci.

Združenje eComm bo v postopku certificiranja podrobno preverilo skladnost trgovcev, ki uporabljajo logotip Trust eComm, z zahtevanim standardom, veljavnim v EU, kar pomeni, da bodo morali jasno, podrobno in natančno navesti vse informacije o njihovih izdelkih in storitvah, razpoložljivih kanalih za podporo strankam, politikah vračila izdelkov in denarja ter drugih storitvah, ki jih zagotavljajo strankam v Bosni in Hercegovini.

"Verjamemo, da bomo s tem povečali stopnjo zaupanja naših kupcev v spletno nakupovanje, okrepili pozitivno podobo naših spletnih trgovcev, hkrati pa ustvarili kakovostno razliko v primerjavi s konkurenco," je povedal Elvis Pivić, član uprave direktorija društva eComm.