SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nagrada za oglaševalca leta 2022 Mercatorju

AKTUALNO

Slovenija

24.05.2023

Nagrado oglaševalec leta, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, bo za leto 2022 prejel Mercator.

Kot so sporočili iz zbornice, Mercator s kontinuiranim razvojem poslovanja gradi moč tržne znamke in tako dolgoročno utrjuje svoj tržni položaj. Nagrado bodo uradno podelili junija na Slovenskem oglaševalskem festivalu v Portorožu.
  
"Mercator s kontinuiranim razvojem poslovanja konsistentno gradi moč tržne znamke ter tako dolgoročno utrjuje svoj položaj na trgu in pozitivno zaznavanje v očeh uporabnikov. S sledenjem trendom in odgovarjanjem na izzive sodobnega časa pa tudi uspešno ohranja aktualnost svoje znamke," je v utemeljitvi zapisala izbirna komisija.

Lani je Mercator po njihovih navedbah še nadgradil svoje komunikacijske dejavnosti. Sledil je tudi pobudi Slovenske oglaševalske zbornice o trajnostnem delovanju in povezan z največjima ponudnikoma zunanjega oglaševanja ustvaril izvirna projekta, ki kažeta trajnostno smer prihodnjega povezovanja partnerjev v iskanju trajnostnih oglaševalskih rešitev.

Direktorica sektorja za tržno komuniciranje v Mercatorju Andreja Zadnik Andoljšek je nagrado izpostavila kot odlično popotnico za jubilejno leto, v katerega vstopa Mercator, obenem pa tudi kot pozitivno spodbudo za njegov nadaljnji razvoj.

Izbor oglaševalca leta 2022 je potekal v treh krogih. V prvem krogu so potekale nominacije za kandidate, ki so jih posredovali člani zbornice. V drugem krogu so člani med nominiranci glasovali za svoje favorite. V tretji krog izbora so se kot finalisti tako uvrstili A1 Slovenija, Atlantic Droga Kolinska, Mercator, NLB in Zavarovalnica Triglav.

V tretjem krogu izbora je nato glasovala še sedemčlanska komisija na podlagi pregleda pisnih utemeljitev finalistov in njihovih predstavitev v živo na seji komisije. V končnem seštevku točk, ki je določil prejemnika priznanja, so 40 odstotkov prinesle točke iz glasovanja članov zbornice v drugem krogu izbora, 20 odstotkov točke iz osvojenih nagrad v letu 2022 na področju tržnega komuniciranja in 40 odstotkov točke iz glasovanja komisije.