Španija: Lidl vlaga 50 milijonov evrov v digitalizacijo trgovin

AKTUALNO

Svetovne

23.05.2023

Trgovec z diskonti s sedežem v Nemčiji vlaga več kot 50 milijonov evrov v uvedbo elektronskih cen v vseh svojih trgovinah in sicer s ciljem prihraniti več kot 2900 ton papirja na leto.

Po preizkusu, ki so ga izvedli v trgovinah v Zaragozi, bodo elektronske cenilke postopoma uvedli v več kot 650-tih trgovinah po vsej Španiji, že letos in prihodnje leto.

Gre za približno 3500 elektronskih oznak na policah posamezne, ki bodo nadomestile papirnate cene in prihranile veliko  papirja.

"Kot podjetje nenehno iščemo procese in rešitve, ki nam omogočajo, da okrepimo našo zavezanost ohranjanju virov in ki posledično pomenijo izboljšanje potrošniške izkušnje pri upravljanju trgovin," je dejala Michaela Reischl, Lidlova direktorica v Španiji.

Spomnimo, Lidl je nedavno napovedal tudi načrte za uvedbo digitalnih cen v vseh svojih trgovinah na Portugalskem, ki bodo nadomestile obstoječe papirnate oznake.