Embalaže izpostavljajo edinstvenost s soncem obsijane neokrnjene pokrajine Zelenega krasa in prikazujejo zgodbe ljudi, ki uživajo raznovrstne Pivkine dobrote. Zasnova embalaž prikazuje naravo različnih lokacij Pivkinega sveta, obenem pa se povezuje z akterji, ki uživajo v širokem naboru Pivkinih izdelkov. S prenovljeno embalažo sporočajo, da so njihovi izdelki primerni za vsako priložnost, naj bo to izlet s simpatijo, žar s prijatelji ali družinsko kosilo.
Pri tem poudarjajo, da so potrošnikom vse bolj pomembnie informacije, kot sta poreklo pridelave in predelave mesa ter kakovost, zato so embalaže opremljene s številnimi certifikati. »Ti dokazujejo, da smo z izborom Pivkinih dobrot lahko prepričani, da bomo dobili le najboljše meso, rejeno 100-odstotno brez antibiotikov. S tem utrjujemo, da je izbira blagovne znamke Pivka prava, brezskrbna, predvsem pa dobra izbira brez dvoma,« dodajo.
Novo embalažo so pospremili s plakati, komunikacijo na družbenih omrežjih in spletu ter z različnimi gradivi na prodajnih mestih, …
Pri projektu so s strani naročnika sodelovale Špela Žitko, Mateja Grlj Primc in Emanuela Kristan, direktorica projekta je Andreja Veršič, kreativni direktor je bil Tomaž Apohal, tekstopisec Janez Trontelj, umetniški direktor Ivor Bogunić, oblikovalec pa Jože Martinčič. Za ilustracije je poskrbela agencija ustvarjalcev Umer, natančneje ilustrator Marko Renko.