ZDA: Coca-Cola predstavila novo podobo znamke Fanta

AKTUALNO

Svetovne

05.04.2023

Namen lansiranja nove identitete, ki jo je ustvarila kreativna agencija Jones Knowles Ritchie, je "navdihniti ljudi, da najdejo zabavo v življenju," so sporočili iz Coca-Cole.

Gre za popolnoma novo zunanjo podobo, kjer izstopa nov logotip znane znamke. Ta je v preobleki "zavrnila" prepoznaven oranžni list in oranžno ozadje ter prevzela popolnoma nov videz z ostrejšimi robovi.

Že dolsej je imela Fanta v ZDA popolnoma drugačen logotip in dizajn embalaže v primerjavi z ostalimi mednarodnimi trgi. Medtem ko so v ZDA obdržali zaobljen logotip iz leta 2010, so znani sok v Združenem kraljestvu leta 2017 preimenovali, ko so sprejeli logotip z bolj oglato pisavo in z motivom zelenih listov.

Po navedbah iz podjetja bo poenotenje blagovne znamke Fanta po vsem svetu z novo blagovno znamko pomenilo, da bo dosledno stala poleg drugih ikoničnih blagovnih znamk podjetja.

"Želeli smo predstaviti blagovno znamko, ki ceni spontano igro. S preusmeritvijo naše strategije nam je uspelo revitalizirati blagovno znamko Fanta in znova osredotočiti na igro kot nekaj, kar lahko koristi vsem," je povedala Rapha Abreu, globalna podpredsednica oblikovanja pri Coca-Coli.

"Ko smo začeli razmišljati o tem, kako potrošnikom približati namen blagovne znamke, smo bili resnično navdahnjeni z idejo prinašanja igrivosti potrošnikom vseh starosti. Zgradili smo prepoznavno identiteto blagovne znamke, ki je nakazala Fantino zavezanost zabavi na vseh ravneh. Od resničnega življenja do digitalnega," pa je povedala Lisa Smith, globalna izvršna kreativna direktorica za JKR.

Blagovna znamka ima tudi nov moto, ki poudarja pogum in drznost in se glasi: "Drzno, ne dolgočasno" in se že pojavlja v oglaševanju podjetja, ki je pred kratkim predstavilo nov videz blagovne znamke Sprite ter napovedalo, da bo britanska znamka Lilt odslej - Fanta.