Francija: L'Oreal kupuje Aesop

AKTUALNO

Svetovne

04.04.2023

L'Oreal bo kupil blagovno znamko izdelkov za nego kože Aesop v 2,5 milijarde dolarjev vrednem poslu.

Francoski velikan za nego kože L'Oréal bo prevzel luskuzno kozmetično znamko Aesop, ki je bila ustanovljena v Melbournu, poroča Bloomberg. Vrednost posla je 2,53 milijarde evrov.

Gre za avstralsko luksuzno kozmetično znamko Aesop, ki je v lasti brazilskega podjetja Natura. Po oceni L'Orealovega izvršnega direktorja Nicolasa Hieronimusa bo nova znamka podjetju prinesla ogromen potencial za rast.
"Prepričani smo, da bo Aesop postal del naših luksuznih znamk, z njegovo pomočjo pa bo ta segment podjetja v prihodnjih letih močno zrasel," je dodal predsednik L'Orealove enote za luksuzno kozmetiko L'Oreal Luxe Cyril Chapuy. Pod njeno okrilje med drugim sodijo znamke Lancome, Yves Saint Laurent in Giorgio Armani.

L'Oreal Luxe je bila po poročanju francoske tiskovne agencije AFP lani že drugo zaporedno leto najuspešnejša L'Orealova enota. Njeni prihodki so naletni ravni poskočili za 18,6 odstotka na 14,6 milijarde evrov.

Znamka Aesop je bila ustanovljena leta 1987, znani pa so po proizvodih za nego kože, las in telesa. Njihovi proizvodi so prisotni v okoli 400 trgovinah po Ameriki, Evropi, Avstraliji, Novi Zelandiji in Aziji. Na kitajski trg so vstopili lani.

L'Oreal, ki velja za najuspešnejšo kozmetično svetovno podjetje, je lani zabeležil 5,7 milijarde evrov čistega dobička, kar je 24,1 odstotka več kot leto prej, prihodki pa so poskočili za 18,5 odstotka na 38,3 milijarde evrov, še navaja AFP.

Prevzem morajo odobriti še pristojni organi, po pričakovanjih bo posel sklenjen v tretjem četrtletju.