Avstrija: Spar je lani dosegel 4,7-odstotno rast prodaje

ANALIZA

Svetovne

29.03.2023

Spar Avstrija je v poslovnem letu 2022 poročal o prodaji na drobno v višini več kot 9 milijard evrov, kar kaže na 4,7-odstotno medletno rast prodaje.

Trgovinska veriga, ki jo je na Nizozemskem leta 1932 ustanovil Adriaan van Well ima skoraj 14.000 trgovin v 48-tih državah, sedež pa v Amsterdamu.

V  Avstriji se lahko pohvalijo s 36,3-odstotnim tržnim deležem. Lani so pri sosedih odprli okoli 40 novih trgovin in jih prenovili več kot 70.

Spar v Avstriji upravlja 1.506 sosedskih trgovin, 1.067 supermarketov, 50 trgovin Spar Gourmet, 79 trgovinami Spar Express, 232 supermarketov Eurospar, 71 hipermarketov Interspar in sedem trgovin Maximarkt.

V Avstriji je Spar leta 2022 vložil skoraj 3 milijone evrov v razvoj trgovinske blagovne znamke in razširil ponudbo Spar Veggie na več kot 100 izdelkov, kar jim je prineslo 8,5-odstotno rast prodaje.

Napredek tudi v Sloveniji

Skupina AG (Austria Group), ki deluje v Avstriji in sosednjih državah (severni Italiji, na Madžarskem, Sloveniji in na Hrvaškem), je v celotnem letu 2022 poročala o skupni rasti prodaje za 7,3 odstotkov in je dosegla 18,63 milijarde evrov. Bruto promet v teh državah je znašal 15,92 milijarde evrov, kar je 5,5-odstotna rast glede na enako obdobje leta 2021.