ZDA: Pernod Ricard kupil znamko viskija Skrewball

AKTUALNO

Svetovne

22.03.2023

Iz Pernod Ricarda so objavili, da so prevzeli večinski delež v Skrewballu, ameriški super premium znamki viskija z okusom arašidovega masla.

Sporočili so, da jim bo ta poteza dodala dopolnilno blagovno znamko v portfelj  žganih pijač in vina družbe Pernod Ricard ter jim omogočila, da še naprej gradijo na svoji strategiji, osredotočeni na potrošnike in premiumizacije.

"Skrewball je dokazal svojo edinstvenost in uspeh pri širšem občinstvu, zato smo veseli, da je to blagovna znamka del našega portfelja," je dejala Ann Mukherjee, predsednica in izvršna direktorica Pernod Ricard Severna Amerika.

Steven in Brittany Yeng sta Skrewball ustanovila leta 2018, znamka pa je leta 2022 presegla simboličen mejnik pol milijona prodanih devetlitrskih zabojev.

Priljubljen je med barmani in miksologi po celotnem ozemlju ZDA, saj je idealen za visokokakovostne koktajle, tudi za neposredno uživanje z ali brez ledu, pravijo v podjetju.

"Zelo smo navdušeni nad tem, kakšna je prihodnost te blagovne znamke pod Pernod Ricardom," sta povedala Yengova.

Aromatizirani viskiji so ena od najhitreje rastočih kategorij žganih pijač v ZDA, saj predstavljajo četrtino vse prodaje viskija na trgu.