V podjetju Run Tiger, ki ima blagovno znamko Run Chicken, so po izjemnem prodajnem uspehu revolucionarnih in patentno zaščitenih avtomatskih vrat za kokoši in valilnice, dosegli še en velik preboj z novim izdelkom, tj. hranilnikom za kokoši.
Produkt, ki omogoča večdnevno samostojno hranjenje kokoši, so zaradi velikega povpraševanja na Amazonu razprodali v manj kot enem dnevu.
»Pri nas dajemo zelo velik poudarek na inovacije in nove izdelke, s katerimi izboljšamo kakovost bivanja v kokošnjakih. Najprej smo začeli z avtomatskimi vrati za kokoši in valilnico, potem smo dodali še hranilnik. Z njegovo pomočjo se lahko deset kokoši kar sedem dni hranijo same. Želim, da imajo lepo bivanje, ker so zelo pomembne za naše življenje. Ustvarjam zelo učinkovite in visoko optimizirane kokošnjake, zato da so ljudje bolj svobodni. Hkrati pa kokoši živijo v lepem in dostojnem kokošnjaku, ki ga vsak tudi s ponosom pokaže,« je poudaril direktor podjetja Jure Markič (na fotografiji).
Izumitelj in idejni vodja skupaj s svojo ekipo nenehno stremi k temu, da ustvarjajo uporabne, kakovostne in estetske izdelke. »Želim, da so naši izdelki res kakovostni, torej da delujejo v vseh možnih situacijah. Hočem tudi, da so estetski in da imajo kokoši lepe prostore bivanja. Ključnega pomena pri tem pa je, da so vsi naši izdelki cenovno dostopni širši množici,« je dejal.
Veliko pa vlagajo tudi v razvoj, saj kar 90 % dobička namenijo v nadaljnje projekte in razvijanje le-teh. »Seveda imam še naprej ideje in željo, zato velik delež dobička vložimo v nov razvoj. Usmerjeni smo v napredek. Želimo se nenehno razvijati in rasti ter doseči visoko letno rast v primerjavi s prejšnjim letom. Izjemnega pomena je, da ustvarjamo nove ideje in izdelke ter se izboljšujemo, saj je konkurenca na trgu velika,« je še zaključil Jure Markič.
Run Tiger, d. o. o., je podjetje z blagovno znamko Run Chicken. Ustvarjajo in prodajajo patentirana avtomatizirana vrata za kokoši. Njihova posebnost je, da so razvili kakovostna in cenovno dostopna vrata za vsakogar. Prisotni so na petih kontinentih v več kot 30-ih državah. V podjetju se nenehno razvijajo in so usmerjeni v napredek. Na trg so prišli konec leta 2019, ko so prodali le en kos na dan, lani pa so jih prodali že 40.000. Imajo 39 sodelavcev.
foto: Žak Krebs