ZDA: Pizza Hut predstavila kampanjo pred letošnjo marčevsko norijo

AKTUALNO

Svetovne

10.03.2023

Pred prihajajočim košarkarskim zaključkom univerzitetne sezone t.i. "March Madness-u"so vodilni pri pici Hut predstavili kartonsko embalažo, ki jo je mogoče razstaviti in narediti mini koš.

Na trgu bo od 14. marca za omejen čas, embalaža pa nosi slogan: "No One Out Pizza's The Hut".

Poleg same embalaže, ki se spremeni v obroč, je podjetje predstavilo tudi mini košarkarske žoge, ki jih potrošniki lahko kupijo skupaj z "obročem".

"Ker smo že sedmo leto zapored uradna pica ob marčevski norosti (tako imenujejo dogajanje, ko se začne tekmovanje na izpadanje op.p.), smo želeli pripraviti nekaj posebnega za ljubitelje pizze košarke. Zato ponujamo zdelek, ki je priljubljen med oboževalci, mini košarkarske koše in žoge, ki se bodo odlično podali k naročilom pice med tekmovanjem in razkrivamo interaktivno embalažo, škatle za pico z obročem, da lahko stranke igrajo košarko doma," je hudomušno dejala Lindsay Morgan, direktorica marketinga pri Pizza Hut.