Prisotni so tudi naši sodelavci: Jelena Lazarić Domović, Aljoša Parotat in Maksim Đurović in tudi pet podjetij iz Slovenije: Modiz iz Maribora, Blatnik iz Vidma Dobrepolja, Wsl (predstavništvo za Slovenijo, BiH in Črno goro ima sedež v Ljubljani) ter Evma in Alpfrigo, obe iz Logatca.
Naj spomnimo, da je bila InStore Media tudi v letu 2020 na tem sejmu edini medij iz regije. InStore od leta 2011 izhaja v petih državah (ob Sloveniji še v Srbiji, na Hrvaškem, v BiH in Severni Makedoniji).
Po napovedih organizatorjev so letos pričakali več kot 1830 razstavljavcev iz 55-tih držav, ki svoje izdelke, inovacije in poslovanje predstavljajo na 103.000 kvadratnih metrih površin v 16-tih razstavnih prostorih. Ocenjujejo, da bo Euroshop 2023, ki bo vrata zapr jutri, obiskalo preko 100.000 udeležencev z vsega sveta.
Osrednje teme letošnjega Euroshopa so: povezana trgovina, trajnost, pametne trgovine, upravljanje z energijo, potrošnik v središču pozornosti in njegova nakupovalna izkušnja.
Na enem največjih sejmov FMCG industrije se predstavljajo številna podjetja iz regije. 11 podjetij iz Srbije, 10 podjetij iz Hrvaške in omenjenih pet podjetij iz Slovenije (spodaj na fotografiji).