Za letos proizvajalec ne načrtuje nadaljnjih podražitev. Iz Kraft Heinza poročajo o boljših rezultatih od pričakovanih za četrto četrtletje prejšnjega poslovnega leta.
Prihodki so se jim povečali za 10 %, na 7,38 milijarde USD (6,9 milijarde EUR), medtem ko se je čisti dobiček povečal na 890 milijonov USD (800 milijonov EUR), v primerjavi z izgubo 257 milijonov dolarjev leto prej.
Visoke številke so posledica velikih podražitev, v povprečju za kar 15,2 %, kar je več kot nadomestilo 4,8-odstotno zmanjšanje obsega prometa.
Vendar se zdaj zdi, da so cene dosegle zgornjo mejo in proizvajalec poudarja, da vse več potrošnikov išče cenejše izdelke.
"Če pogledamo preostanek leta, trenutno nimamo načrtov za objavo dražjih oz. novih cen izdelkov v Severni Ameriki, Evropi, Latinski Ameriki in večini Azije," je dejal izvršni direktor Miguel Patricio.
V Kraft Heinzu letos pričakujejo nekoliko nižje dobičke, saj stroški surovin ostajajo visoki.
Pred njimi so bili tudi v multinacionalkah FMCG, kot so: PepsiCo, Coca-Cola, Unilever in Carlsberg, prav tako previdni pri napovedihza tekoče poslovno leto, saj potrošnikom "grozi" varčevanje zaradi visoke inflacije.