Čisti dobiček Unileverja za lani je znašal 7,64 milijarde evrovmkar je več v primerjavi s 6,05 milijarde evrov leta 2021, so sporočili iz družbe.
Unilever beleži rast prodaje v vseh kategorijah izdelkov. Prihodki od prodaje kozmetike so poskočili za 20,8 %, v segmentu izdelkov za osebno nego so se povečali za 15,9, izdelkov za gospodinjstvo za 17,3, hrane pa za 6,1 odstotkov. V segmentu proizvodnje sladoleda se je prodaja povečala za 14,8 odstotkov.
V Rusiji podjetje zaposluje več kot 3000 ljudi in je leta 2022 ustvarilo 1,4 odstotka prihodkov in 2 odstotka čistega dobička.
Vrednost ruskega premoženja, vključno s štirimi tovarnami, je bila konec lanskega leta ocenjena na okoli 900 milijonov evrov.
Lani marca je podjetje napovedalo, da bo prenehalo uvažati in izvažati izdelke v in iz Rusije ter zamrzniti kapital v obe smeri.
Unilever očitno zaradi vojne ne bo mogel nadaljevati poslovanja v Rusiji, kar bo povzročilo upad dobička in prihodkov ter odpis sredstev, so opozorili v družbi.
Lanski odhodki vključujejo odpis sredstev v Rusiji in Ukrajini v višini 42 milijonov evrov.