Hrvaška: Miranda Mladin je nova direktorica trženja Studenca

AKTUALNO

Regionalne

08.02.2023

Miranda Mladin je bila skoraj dve desetletji na vodilnih marketinških položajih v globalnih in multinacionalnih podjetjih FMCG industrije.

Prihod Mirande Mladin na mesto direktorice trženja je dodatno okrepil zmogljivosti Studenca, ene vodilnih trgovskih verig na Hrvaškem in verige z največjo prodajno mrežo.

Mladinova bo imela odločilno vlogo pri nadaljnjem vodenju, razvoju in izvajanju strateškega komuniciranja družbe.

»Veseli smo, da je Miranda postala del ekipe Studenca in smo prepričani, da bo s svojimi bogatimi izkušnjami obogatila marketinški sektor in s svojim strokovnim prispevkom močno podprla poslovanje podjetja. Okrepljeni z znanjem in vrednotami, ki jih prinaša Miranda, ostajamo osredotočeni na čim uspešnejše odzivanje na potrebe dinamičnega trga in naših strank,« je povedal Michal Senczuk, predsednik uprave Studenca.

Mladin se je ekipi pridružila z mesta izvršne direktorice za centralni marketing in inovacije v skupini Atlantic, kjer je tri leta izboljševala številne marketinške vidike poslovanja.

»Studenac je trenutno eno najhitreje rastočih podjetij na Hrvaškem, hkrati pa gre skozi pomembno transformacijo in digitalizacijo poslovanja. Vesela sem, da imam priložnost biti del ekipe v tako dinamičnem obdobju in podpirati poslovni razvoj in rezultate. Pri svojih aktivnostih ostajamo osredotočeni na kupce in njihove izkušnje, še posebej pa bomo osredotočeni na krepitev blagovne znamke in odnosov ter družbeno odgovornih projektov, vključno z novimi področji. V Studencu me je sprejela odlična ekipa sodelavcev in veselim se vseh novih projektov, ki so pred nami,« je povedala nova direktorica trženja Studenca.