Hrvaška: Dora Strezova-Nikolova nova generalna direktorica poslovne enote Coca-Cola HBC Adria

AKTUALNO

Regionalne

06.02.2023

V začetku februarja je Dora Strezova-Nikolova zasedla mesto generalne direktorice poslovne enote Coca-Cola HBC Adria s sedežem v Zagrebu.

Njena zadolžitev na tem položaju bo upravljanje poslovanja podjetij na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini ter Sloveniji.

Ruža Tomić Fontana (na fotografiji), ki je več kot pet let uspešno vodila podjetja v sklopu poslovne enote Adria, svojo profesionalno pot nadaljuje znotraj Skupine Coca-Cola HBC kot generalna direktorica poslovne enote, ki vključuje podjetja na Poljskem, v Estoniji, Latviji in Litvi. 

Dora Strezova-Nikolova na novi položaj v podjetju Coca-Cola HBC prihaja s položaja generalne direktorice podjetja The Coca-Cola Company v Bolgariji, kjer je delovala od maja 2021. Pred prihodom v Coca-Colo je štiri leta delala kot svetovalka in strokovnjakinja za spodbudno vodenje v Bolgariji in Avstriji ter kot direktorica lastnega start-up podjetja. Pred tem je bila 18 let zaposlena v Skupini Danone in je delala v številnih državah ter opravljala različne funkcije, vključno v prodaji in marketingu v podjetju Danone Bolgarija, kot tudi funkcije direktorice marketinga v Romuniji, jadranskih državah ter v Rusiji. Zadnje zadolžitve v podjetju Danone je Dora Strezova-Nikolova imela na položaju generalne direktorice za Bolgarijo, Grčijo in Ciper. 

Glede prevzema nove funkcije je Dora Strezova-Nikolova poudarila: »V veliko čast mi je prevzeti položaj generalne direktorice poslovne enote Coca-Cola HBC Adria. Gradili bomo na temeljih dosedanjih uspehov, predano bomo nadaljevali z izboljšanjem standardov na področju družbene odgovornosti in trajnostnega poslovanja ter kot pomemben deležnik prispevali k družbeno-gospodarskemu razvoju Hrvaške, Bosne in Hercegovine ter Slovenije. Kot eden od vodilnih delodajalcev bomo še naprej negovali enakopravno, vključujoče in spodbudno delovno okolje, ki zagotavlja priložnosti za popolno uresničitev potencialov vseh zaposlenih. Prepričana sem, da bomo z nadaljnjimi vlaganji v razvoj partnerskih odnosov z našimi kupci in skupnostjo, kot tudi v inovacije in nove izdelke, s svojo predanostjo trajnostnemu poslovanju in rasti še dalje nizali uspehe na vseh treh tržiščih.«