Zatem se je podjetje s poslom razširilo čez mejo in ima spletne domene ter aplikacije že v devetih državah.
Trgovec na drobno prodaja mešanico živil, elektronike, kozmetike, oblačil, a tudi izdelkov za dom in bivanje ter igrače.
Ob svojem začetku na Nizozemskem so Kitajci stavili predvsem na visokotehnološke robotizirane prevzemne trgovine z dobrimi lokacijami, kamor lahko stranke pridejo in prevzamejo svoja spletna naročila.
Trenutno so kar tri od štirih trgovin, zaprte in začenjajo z novo startegijo.
Podjetje nadzorujejo neposredno iz Kitajske. Nov pristop je sodelovanje s tretjimi prevzemnimi podjetji (beri podizvajalci) in ponujajo sami dostavo na dom.
Ne samo na Nizozemskem ampak tudi v Franciji, Belgiji in Nemčiji je trgovec že našel partnerje (trgovinske verige) s katerimi sodeluje.
V vseh državah kjer delujejo lahko stranke naročajo svežo in zamrznjeno hrano, poleg redne ponudbe.
Imajo pa v Španiji, Italiji, na Češkem in Madžarskem ter v Luksemburgu stranke možnost naročila le dostave na dom, kar izključuje naročila sveže in zamrznjene hrane.