Ta kampanja je del širše akcije "Actions Pouvoir D'achat", ki vključuje druge promocije, kot je možnost nakupa več sto izdelkov za manj kot evro.
Namen pobude je zagotoviti olajšanje ljudem, ki se spopadajo s krizo življenjskih stroškov in strankam omogočiti, da nadaljujejo svoje vsakodnevne dejavnosti brez omejitev, so v sporočilu za belgijsko javnost zapisali.
Nekateri izdelki iz prejšnje akcije ostajajo na seznamu 100 izbranih izdelkov, med novostmi pa so zdaj še različno sadje, zelenjava, kruh in izdelki za osebno nego.
Aurélie Gerth, PR predstavnica verige, je vseeno priznala, da je možno, da so se cene nekaterih izdelkov med tema dvema akcijama zvišale.
"Kupcem poskušamo zagotoviti najnižjo ceno, če pa so dobavitelji prisiljeni zvišati cene, moramo temu slediti tudi mi. Hkrati Carrefour uvaja shemo, v kateri lahko kupci kupijo pet kosov sadja in zelenjave za manj kot 1 evro, kot del posebne kampanje za krepitev kupne moči potrošnikov ob spodbujanju zdrave prehrane," je povedala Gerthova.