Diskonter Lidl je v 13. četrtletju poročal o povečanju tržnega deleža za 0,3 odstotne točke in ima zdaj 7,9-odstotni tržni delež.
Vodilni E. Leclerc je v tem obdobju zabeležil 8,2-odstotno rast prometa in je svoj tržni delež povečal za 0,3 odstotne točke na skupno 22,9 %.
Aldi (Hofer) je pridobil 0,2 odstotne točke in ima zdaj 2,8-odstotni delež, podprt z rastočo mrežo in večjimi naložbami v oglaševanje.
Le Groupement U je prav tako pridobil 0,2 odstotne točke tržnega deleža in v tem obdobju zabeležil 9-odstotno rast prometa medtem ko je Les Mousquetaires, ki upravlja supermarkete Intermarché, pridobil 0,1 odstotne točke.
Po Kantarjevih izračunih je neodvisni maloprodajni sektor skupaj s segmentom EDMP (ki ga sestavljajo predvsem diskonti) v štiritedenskem obdobju rasel hitreje od preostalega trga.
Segment EDMP je v tem obdobju povečal svoj delež za 0,5 odstotne točke, "proximity" kanal pa za 0,2 odstotne točke. Spletni kanal je ohranil 9,2-odstotni tržni delež, kanal "drive" pa je zabeležil rahlo upočasnitev (0,1 odstotne točke).
Decembra se je poraba povečala za 11 odstotkov, promet pa za 5,4 odstotka, so pokazali Kantarjevi podatki.
Te so pridobili na vzorcu 20.000 gospodinjstev, ki sodelujejo v panelu Worldpanel, meri pa se poraba v hipermarketih, supermarketih, diskontih, sosedskih trgovinah in na spletu.