Nova formula zajema različna sladila, za katera so potrošniki, ki so sodelovali pri testiranju, potrdili, da so jim bolj všeč kot tista originalna za Zero Sugar, so zapisali v sporočilu za javnost.
"Pri Pepsiju svoje potrošnike postavljamo v središče vsega, kar počnemo. Naša ekipa za raziskave in razvoj je uporabila najboljšo tehnologijo za izboljšanje izdelka Pepsi Zero Sugar, da oboževalcem ponudi najboljšo izkušnjo okusa v kategoriji brez sladkorja. Izdelek je resnično preboj, saj gre za najboljšo kolo brez sladkorja. Tako zelo smo prepričani v ta okus, da potrošnikom zaradi tega podarjamo do 10 milijonov brezplačnih Pepsi Zero Sugars, ki jih bodo ljudje lahko poskusili sami," je povedal Todd Kaplan, direktor trženja pri Pepsiju.
Poleg podarjanja nove pijače oboževalcem, bo podjetje predstavilo tudi nov produkt v obliki oglasa za Super Bowl LVII, kar bo tudi prvo oglaševanje tega podjetja v okviru Super Bowla v zadnjih treh letih.
Letošnji Superbowl bo 12 februarja na State Farm štadionu v mestu Glendale, v Arizoni. Finalista seveda še nista znana, saj je sezona na vrhuncu, je pa znano že kar nekaj oglaševalcev.
In novih rekordnih cen za sekundo reklame.