Italija: Metro leta 2022 dosegel rekordno prodajo

ANALIZA

Svetovne

16.01.2023

Italijanski oddelek nemškega trgovca na drobno Metro, je zaključil poslovno leto 2021/22 z rekordno prodajo v višini 1,8 milijarde evrov, kar je 35-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2020/21, medtem ko je dobiček dosegel 331 milijonov evrov.

Podatki vključujejo 27-odstotno povečanje gotovinske prodaje, na 1,4 milijarde evrov, 78-odstotno povečanje prometa pri distribuciji hrane, na 370 milijonov evrov in 48-odstotno povečanje prodaje lastnih trgovskih znamk, na 494 milijonov evrov.

Dobro poslovanje pojasnjujejo s preobrazbo storitvene ponudbe, ki je bila v času okrevanja po pandemiji še posebej dobičkonosna.

Rezultate, ki so bili boljši kot v obdobju pred pandemijo, je spodbudila nova strategija "sCore 2030", ki temelji na treh stebrih: osredotočenosti na stranke HoReCa, širitev kanala in naložbe v nova poslovna področja.

Strankam Metroja ponujajo tri prodajne kanale: "cash and carry,  storitev dostave hrane na domači naslov in distribucijo v upravljanju trgovin in dveh skladiščih.

Omenito velja tudi "Mercato Online", spletno tržnico, ki ponuja tudi 30.000 izdelkov iz več kot 100 neživilskih partnerskih podjetij.

Metro Italija sodeluje z več kot 1300 malimi lokalnimi podjetji in se ponaša z izborom okoli 7000 izdelkov lokalnega prehranskega in vinskega izvora.

Danes je Metro prisoten v 16 regijah Italije, z 49 trgovinami, okoli 4.000 zaposlenimi in 200.000 strankami.