Podatki vključujejo 27-odstotno povečanje gotovinske prodaje, na 1,4 milijarde evrov, 78-odstotno povečanje prometa pri distribuciji hrane, na 370 milijonov evrov in 48-odstotno povečanje prodaje lastnih trgovskih znamk, na 494 milijonov evrov.
Dobro poslovanje pojasnjujejo s preobrazbo storitvene ponudbe, ki je bila v času okrevanja po pandemiji še posebej dobičkonosna.
Rezultate, ki so bili boljši kot v obdobju pred pandemijo, je spodbudila nova strategija "sCore 2030", ki temelji na treh stebrih: osredotočenosti na stranke HoReCa, širitev kanala in naložbe v nova poslovna področja.
Strankam Metroja ponujajo tri prodajne kanale: "cash and carry, storitev dostave hrane na domači naslov in distribucijo v upravljanju trgovin in dveh skladiščih.
Omenito velja tudi "Mercato Online", spletno tržnico, ki ponuja tudi 30.000 izdelkov iz več kot 100 neživilskih partnerskih podjetij.
Metro Italija sodeluje z več kot 1300 malimi lokalnimi podjetji in se ponaša z izborom okoli 7000 izdelkov lokalnega prehranskega in vinskega izvora.
Danes je Metro prisoten v 16 regijah Italije, z 49 trgovinami, okoli 4.000 zaposlenimi in 200.000 strankami.