SLO bocni levo
SLO bocni desno

Lavazza je kava, ki zadovolji vse okuse

PROMOCIJSKO SPOROČILO

Promocije SLO

19.12.2022.

Italijanski espresso uspešno nagovarja tudi slovenske ljubitelje kave.

Turška kava je danes najpogostejši način priprave kave v Sloveniji. A vedno več ljubiteljev kave uživa v pitju espresso kave, za kar si Lavazza v svetu prizadeva že več kot 125 let.
 
Lavazza tudi v Sloveniji vse več vlaga v spodbujanje kulture pitja kave na eni strani in v krepitev dostopnosti svojih izdelkov na drugi – vse z namenom zagotoviti tesno povezanost s potrošniki in za pravo skodelico kave, ne glede na priložnost in trenutek v dnevu.
 
Ob tem si prizadeva združevati svojo konkurenčnost z družbeno in okoljsko odgovornostjo.

Danes za širitev tradicije italijanskega espressa skrbi že četrta generacija družine Lavazza. Pred 127 leti je namreč Luigi Lavazza, kot izumitelj mešanja kave oz. umetnosti združevanja različnih sort in izvorov kave, sprožil pravo revolucijo v pitju kave. Vse od tedaj si podjetje prizadeva za odličnost v poznavanju izdelkov in načinu njihove priprave. 

"Naš cilj je zadovoljiti okuse vseh ljubiteljev kave, pri čemer vedno zagotavljamo pravo mešanico tradicije in inovacij,” poudarja Massimo Pepe (na fotografiji), direktor Lavazze za Vzhodno Evropo ter izvozne trge. K temu dodaja: "Tesno sodelovanje Lavazze z lokalnimi partnerji ima ključno vlogo pri izpopolnjevanju lokalnih strategij in doseganju vodilnega položaja na trgu. Slovenskim potrošnikom so naše kave dostopne tako v trgovinah in gostinskih lokalih kot tudi preko prodajnih kavnih avtomatov, zahvaljujoč tesnemu sodelovanju z dvema uradnima distributerjema ‒ Orbico (maloprodaja in HoReCa) in Dac Projekt (pisarne in Vending).” 

Kultura pitja espresso kave: iz Italije po vsem svetu

Lavazza resnično verjame v nekaj ključnih vrednot, ki so globoko zakoreninjene v njenem italijanskem DNK: pristnost, strast do odličnosti, odgovornost in inovativnost. Vse se je začelo leta 1895 z majhno trgovino v središču Torina, kjer se je začela zgodba ustanovitelja skupine. Štiri generacije pozneje so te vrednote, ki so družinsko podjetje razvile v globalno, enake. Lavazza se namreč še vedno zanaša na iste dragocene vrednote, na recept za uspeh, ki je spremenil kulturo pitja kave in jo iz Italije razširil po vsem svetu. 

Lavazza kot skupina deluje v vseh sektorjih kavne industrije in nudi izdelke po vseh kanalih s specifično ponudbo, ki temelji na navedenih skupnih vrednotah podjetja. Te vrednote skupini pomagajo nadaljevati zgodbo o uspehu in utirajo pot v prihodnost, v kateri lahko vsakomur ponudi še več, pri tem pa vedno zagotavlja najbolj pristno izkušnjo italijanske kave v vseh oblikah. Italijansko podjetje za kavo si prizadeva graditi boljši svet, z eno kavo naenkrat, in ponuja izdelke vrhunske kakovosti, pridobljene s trajnostnim modelom, ki temelji na inovacijah, strasti in strokovnem znanju.

Pri Lavazzi ključna inovativnost

Lavazza je korenito spremenila kulturo pitja kave z nenehnim vlaganjem v raziskave in razvoj – pogumno, energično in zanesljivo. V štiridesetih letih prejšnjega stoletja ni le predstavila svoje prve vakuumske pločevinke, temveč je v osemdesetih letih prejšnjega stoletja postala prvo italijansko podjetje, ki je izdelalo in tržilo sistem za pripravo espressa na osnovi kapsul. Poleg iznajdbe umetnosti mešanja in pakiranja kave je Lavazza v sodelovanju z vesoljsko agencijo uspela izdelati aparat ISSpresso. V zadnjih letih so pri Lavazzi inovacije in naložbe postale bistvene tudi za učinkovitejše, prožnejše in hitrejše odzivanje na nenehno razvijajoči se trg. 

Trajnost podprta z inovacijami

Skupina Lavazza je zavezana zagotavljanju gospodarske, družbene in okoljske trajnosti svojega poslovanja. Podjetje je že od nekdaj na strateški poti trajnostnega razvoja, saj vsako fazo proizvodnega procesa obogati z idejami in projekti, ki na inovativen in nekonvencionalen način vključujejo vse deležnike – proizvajalce, partnerje, sodelavce in potrošnike.

Skupina Lavazza je eden od vodilnih akterjev na svetovnem trgu kave s prometom v višini več kot 2,3 milijarde evrov in portfeljem vrhunskih blagovnih znamk. Posluje na 140 trgih, ima devet proizvodnih obratov v šestih državah in več kot 4200 sodelavcev po vsem svetu. Letno na trgu po vsem svetu postreže 30 milijard skodelic espressa.