Srbija: Glovo in Idea Express s tremi novimi prodajalnami v Beogradu

Regionalne

23.11.2022

V Beogradu so odprli tri prodajalne Idea Express za naročanje preko aplikacije Glovo.

Ti dve blagovni znamki sta v okviru partnerstva v Beogradu odprli tri trgovine Idea Express s ponudbo izdelkov, ki jih je mogoče naročiti izključno preko spleta, v aplikaciji Glovo.
 
V aplikaciji Glovo lahko kupci iz Beograda dostopajo do več kot 2.500 različnih izdelkov iz različnih kategorij, kot so: sadje in zelenjava, pijače, mlečni izdelki, prigrizki, sladkarije, osebna higiena, čistila in še veliko več. zelo hitra dostava.
 
Marketi so v povprečju veliki 350 kvadratnih metrov in delujejo kot MFC (mikro izpolnitveni centri), komercialni prostori, ki so posebej zasnovani za nakupovanje v bližini, za ponudbo potrošniških izdelkov z dostavo v manj kot 30 minutah.
 
Tri prodajalne Idea Express, ki so odslej na voljo v Beogradu, so strateško postavljene tako, da zagotavljajo optimalno pokritost v prestolnici, uporabnikom pa je omogočen tudi osebni prevzem.
 
"Uvedba trgovin Idea Express na srbskem trgu in prehod v novo fazo ultra hitre dostave sta za nas zelo pomembna. Zahvaljujoč dobremu poslovanju trgovine naša ekipa naročilo kupca pripravi v manj kot treh minutah in ga dostavi v manj kot 30 minutah. Idea Express dostavno območje pokriva že več kot 80 % Beograda,"je povedal Branimir Đurović, generalni direktor Glovo Srbija.
 
"Družba Mercator-S v skladu s svojo strategijo razvoja e-trgovine išče načine, kako kupcu ponuditi nove rešitve za naročanje in dostavo zahtevanih izdelkov. Idea Ekspress marketi so za naše kupce nekaj povsem novega in pomenijo še hitrejše nakupovanje preko aplikacije Glovo ter hitro dostav na želeni naslov. Z nenehnim razvojem ponudbe in digitalizacijo rešitev želimo biti prva izbira v spletnem nakupovanju," je pojasnila Maja Veselinović, direktorica E-poslovanja v Mercator-S.
 
Načrti prihodnjega partnerstva po besedah ​​obeh sogovornikov vključujejo nadaljnjo širitev tržne mreže Idea Express na nova mesta in nenehno izboljševanje ponudbe, v skladu s potrebami kupcev.