Velika Britanija: Asda je spremenila embalažo svojih čajev

Svetovne

01.11.2022

V trgovinski verigi Asda so spremenili embalažo za lastno blagovno znamko čaja, da bi tako zmanjšali količino odpadkov, ki jih ustvarjajo na ta račun. Vrečke bodo sedaj ustvarjene na rastlinski osnovi.


Nove čajne vrečke so iz koruznega škroba, nadomestile pa jih bodo plastične vrečke, ki so jih že imeli. Nove vrečke bodo v naslednjih šestih mesecih v celoti nadomestile stare, vključno z znamkama Just Essentials in Extra Special.
 
"Zavedamo se, da želijo naše stranke storiti vse, da zmanjšajo svoj negativni vpliv na okolje, mi pa jim želimo to čim bolj olajšati. Čaj je stalnica v gospodinjstvih večine naših strank in zato je za nas zelo pomembno, da naredimo prvi korak, ki bo pomenil veliko razliko," je dejal Jon Wells, tehnolog za pakiranje pri Asdi.
 
"Pozitivno je slišati, da v Asdi, enem od ustanoviteljev UK Plastics Pact, delajo inovativne poteze pri embalaži svojih izdelkov in da se spopadajo s plastičnimi odpadki. Moramo iti naprej in narediti več sprememb, ki bodo koristile strankam in okolju," je dejal Adam Herriott, strokovnjak za upravljanje virov.
 
V British Retail Consortium so "akreditirali" Asdo za trajnostne pobude in strategijo.
 
Člani velike četverice trgovcev na drobno v Združenem kraljestvu so:Asda, Aldi, Tesco in Lidl. Slednje so pohvalili za uvedbo novih tovornjakov za bioplin v začetku tega leta, namenjenih odstranjevanju 50 tisoč ton CO2 iz delovanja podjetja.