Hrvaška konferenca "Retail Summit" je namenjena izdelkom široke porabe (FMCG) in tradicionalno v Mozaik Event Centru v Zagrebu zbere veliko število trgovcev, proizvajalcev in distributerjev s področja, ki ga pokriva edina regionalna trgovinska revija.Tudi na sedmi konferenci je dvorana pokala po šivih.
In o čem je tekla beseda? Več na spletni strani konference
TUKAJ!
PHYGITAL – KOMBINACIJA NAJBOLJŠEGA
OD FIZIČNEGA IN DIGITALNEGA!
Phygital je večkanalni. Če želite biti uspešni potem na svojo organizacijo glejte kot na organizem. Zagotovite svojo prisotnost v vseh kanalih, določite cilje, vloge in odgovornosti, ki se ne spreminjajo.
Phygital je psihologija. Spodbujajte in navdihujte svoje zaposlene, da so v sožitju s tehnologijo in najnovejšimi trendi, kjer se lahko vsak zanaša na svoje prednosti in slabosti.
Phygital je potovanje, ne cilj. Posamezno podjetje ali organizacija ni kar tako uspešno. Gre za strategijo, ki zahteva nenehno vrednotenje, izboljšave in odzive na trg. Prihaja čas, ko bo digitalnost vseprisotna kot je npr.elektrika in bo "zahtevala" doslednost oz.vlaganja.
V (malo)prodajni industriji se nenehno prizadevajo, da potrošnikom zagotavljajo prave izdelke, kadarkoli, kjerkoli in kakorkoli kupci želijo. Pandemija je spodbudila digitalizacijo, vendar samo to, da imaš e-trgovino ni več rednost oz. razlika na trgu. Da bi pritegnili kupce in jih še naprej navduševali trgovci na drobno in proizvajalci zagotavljajo zabavne, praktične, digitalne in osebne izkušnje, ko se vključujejo v trajnostne poslovne prakse. Zadovoljujejo tudi zaposlene, saj so izobraženi, angažirani delavci odločilni del uporabniške izkušnje. V času, ko se vedenje potrošnikov hitro spreminja je uporabniška izkušnja pomembnejša kot kdaj koli prej.
Zato se bodo morali pri blagovnih znamkah še bolj potruditi, da se čustveno povežejo s potrošniki in ohranijo njihovo zvestobo.
HIBRIDNO NAKUPOVANJE
Letos bi morali pričakovati, da se bo večina nakupovalnih poti začela na spletu, a to ne pomeni, da se morajo tam vedno tudi končati. Spletno nakupovanje omogoča najenostavnejše in najhitrejše nakupovanje, vendar ni povsem pravo nadomestilo nakupovanja v fizični trgovini, ki je v mnogih primerih še vedno pr(a)va izbira kupcev.
PODATKI
Kako uporabljati veliko podatkov na pametnejši način in doseči močan, trajnosten pristop v prodaji na drobno, ki temelji na podatkih?
Povezani podatki pomagajo tržnikom, da lahko hitro spreminjajo smeri strategij glede na zahteve trga in da hkrati zagotavljajo prilagojene izkušnje strank. Inovacije, kot sta umetna inteligenca in strojno učenje, so bistvene za odločanje in moč podjetja.
TRAJNOST
Trgovci na drobno in proizvajalci v svoje blagovne znamke vgrajujejo okoljske obljube in ne morejo prezreti potrebe po izvirnosti in preglednosti, kupci, ki iščejo trajnost pa želijo blagovne znamke, ki jim lahko zaupajo. Izguba zaupanja ima svojo ceno, ki se seveda odraža v javnosti in (ne)dobičkonosnosti.