
Perutnina Ptuj načrtuje širitev poslovanja na nove trge
Slovenija
13.05.2022
Perutnina Ptuj namerava nadaljnjo rast zagotoviti z dodatnimi prevzemi na določenih trgih, je za Finance Agrobiznis povedal izvršni direktor družbe Enver Šišić.
Na ravni skupine je podjetje trenutno prisotno na 31 trgih, v prihodnje pa namerava iskati nove, predvsem v segmentu klobas, ki trenutno dosega 17 odstotkov celotne prodaje družbe.
Dodatni poudarek bo na t.i "etno trgovini", ki zadeva tiste potrošnike, ki že poznajo blagovno znamko Perutnine Ptuj, med takimi trga pa sta zagotovo švicarski in avstrijski.
"Na ravni skupine je Perutnina Ptuj danes zagotovo največji proizvajalec piščančjega mesa vse od Carigrada do Münchna. Na naših tradicionalnih trgih imamo velike tržne deleže, vendar se zavedamo, da bo organska rast vse težja in dražja. Zato je strategija za prihodnjo rast taka, da z nakupom podjetij na določenih trgih zagotavljamo prisotnost v državah, ki nas zanimajo in tako že razmišljamo o oblikovanju novih strateških poslovnih enot, ki ne bi bile povezane le s piščančjim mesom, temveč s širšo paleto izdelkov iz živilske industrije," je dejal Enver Šišić (na fotografiji).
S poudarkom na trajnostni živinoreji in prijazni obravnavi v liniji Natur Premium se podjetje približuje mlajšim kupcem, ki so naklonjeni reji perutnine "po meri". Ta diferenciacija izdelkov je odprla vrata za zahtevne trge kot sta npr. v Avstriji in Švici.
Šišić poudarja in ugotavlja, da se je v Avstriji težko prebiti na trgovske police tudi če imaš nižje cene...
Po njegovih besedah bo Perutnina Ptuj z linijo Natur Premium in certifikatom o prilagojeni reji piščancev še naprej vstopala na trge EU, kjer se sooča z večjo zaščito pred domačimi proizvajalci.

Slovenija