Luka Dončić je ob začetku sodelovanja s PP izpostavil, da je ljubitelj Polija že od malih nog in da je piščančje meso iz Perutnine Ptuj redno na njegovem jedilniku. Sodelovanje Perutnine Ptuj in zlatega fanta slovenske košarke se nadaljuje z nezmanjšano hitrostjo, podobno kot se stopnjuje Lukova kariera. V najnovejši skupni marketinški akciji PP nov namaz Poli Pate reklamira LD77.
"Ko mažemo, zmažimo!", reče v reklami LD//7 (tako se imenuje kratica Lukove blagovne znamke).
"Od malih zmag vsakdana do svetovnih dosežkov. Poli pate je za vse nas!", se glasi sporočilo nove kampanje, katere obraz je košarkarski zvezdnik in ambasador blagovne znamke Poli, Luka Dončić.
Resničnemu Poli navdušencu že od malih nog se v kampanji pridružijo tudi drugi obrazi s svojim "zmagovalnim" sporočilom iz njihovega vsakdana.
Poli Paté je nov član družine Poli
karakterno večno mlada, ambiciozna, razvojno in pozitivno naravnana blagovna znamka Poli je letos spomladi svojo družino povečala za novega člana, Poli paté. Poli paté je noro okusna pašteta, prijetnega vonja in mazljive strukture. Je najvišje kakovosti, kot to pritiče vsem izdelkom pod blagovno znamko Poli, brez E-jev in aditivov ter z visokim deležem najkakovostnejšega piščančjega mesa slovenskega porekla.
Najprej so analizirali trg in vprašali zaposlene ter potrošnike
Pred odločitvijo, ali razvijati nov produkt v povsem novi kategoriji, so v Perutnini Ptuj najprej pregledali in analizirali tržni potencial v regiji in izvedli raziskave v celotni regiji: od fokusnih skupin do testiranj okusa in drugih lastnosti izdelka. Namen raziskav je bil izvedeti, kaj je v očeh potrošnika t.i. idealna pašteta in se temu idealu z novim izdelkom Poli pate tudi maksimalno približati.
In kaj je idealna pašteta?
Idealno pašteto potrošniki definirajo kot pašteto dobrega okusa in prijetnega vonja, kremasto (dobra mazljivost), primerno začinjeno (del udeležencev ima rad blago začinjene paštete, del dobro začinjene), brez vidnih delcev maščobe in s čim manj aditivi. Slovenski potrošniki so dodatno izpostavljali pomen vsebnosti kakovostnih kosov mesa in lokalno poreklo mesa.
Poli paté v treh okusih in treh različnih gramaturah
Nove paštete Poli paté lahko že poskusite, saj so na trgovskih policah od konca aprila. Na voljo so v treh okusih in treh različnih gramaturah: 95-, 45- in 27-gramskih pakiranjih.
Izza kulis snemanja televizijskega oglasa z Lukom Dončićem  Snemanje novega televizijskega oglasa je potekalo v drugi polovici oktobra 2020 v Ljubljani, pri čemer so bili vezani na vrnitev Luke v ZDA. V luči aktualnih epidemioloških razmer se je celotna izvedbena ekipa, ki je štela skoraj petdeset članov (od režiserja, produkcijske ekipe, asistentov, stilistov, do nastopajočih v oglasu, predstavnikov naročnika in agencije itd.) predhodno testirala. Snemanje je potekalo na različnih lokacijah v Ljubljani v skladu s priporočili NIJZ, med drugim tudi v telovadnici OŠ Milana Jarca, ki jo je Luka kot osnovnošolec tudi obiskoval. Televizijski oglas se je začel predvajati v začetku meseca maja, spremljate pa jih lahko tudi na družbenih omrežjih blagovne znamke Poli, na spletnih kanalih in zunanjem oglaševanju (jumbo plakati). |