Nova kampanja znamke Barilla "Brez besed” izpostavlja teme, ki so znamki kot taki pomembne, in znova povezuje testenine in potrošnika na čustveni ravni.
Slavi preprosta dejanja naklonjenosti, skozi katera tkemo čustvene vezi. Barilla nam namreč pomaga reči "Rad/a te imam” z enim od najpreprostejših, najbolj nagrajujočih dejanj – s pripravo krožnika kakovostnih testenin v le nekaj minutah. Kuhanje testenin za nekoga tako postane znak ljubezni med moškim in žensko, očetom in sinom, bratom in sestro ... in pove več, kot bi besede kadarkoli lahko.
TV spot oče in sin
Na glavnih slovenskih TV-postajah je bila kampanja prvič predvajana z 12. aprilom 2021.
Digitalni mediji
Poleg televizijske podpore bomo dejavni tudi z naslednjimi digitalnimi pristopi:
•Oglaševanje na YouTubu z oglasi
•Oglaševanje receptov in nasvetov znamke Barilla na YouTubu
Poleg Nove kampanje bomo potrošnike znamke Barilla presenetili ter razveselili z navdihujočimi recepti in nasveti, ki bodo oglaševani na YouTubu:
•Kanal znamke Barilla na YouTubu in oglaševanje na YouTubu
Pet kategorij, ki potrošnikom ponujajo vrsto ugodnosti
Osvežitev informacij na internetni strani: Brez glutena, BIO, 5 vrst žitaric, Integralne testenine, Stročnice v obliki testenin.

Pesto
Junija se bomo osredotočali na "vse o pestu". Uporabili bomo povsem novo kampanjo, ki bo obveščala o kakovosti našega pesta ter predstavila vse možnosti in različne načine uporabe naše omake Pesto. Za glavna sporočila bomo uporabili digitalne kanale (YT, FB/IG)..