Nova oglaševalska kampanja Barille: "Brez besed" (VIDEO)

Slovenija

13.04.2021

Nova kampanja znamke Barilla "Brez besed” izpostavlja teme, ki so znamki kot taki pomembne, in znova povezuje testenine in potrošnika na čustveni ravni. 
 


Slavi preprosta dejanja naklonjenosti, skozi katera tkemo čustvene vezi. Barilla nam namreč pomaga reči "Rad/a te imam” z enim od najpreprostejših, najbolj nagrajujočih dejanj – s pripravo krožnika kakovostnih testenin v le nekaj minutah. Kuhanje testenin za nekoga tako postane znak ljubezni med moškim in žensko, očetom in sinom, bratom in sestro ... in pove več, kot bi besede kadarkoli lahko. 

TV  spot oče in sin

Na glavnih slovenskih TV-postajah je bila  kampanja prvič predvajana z 12. aprilom 2021.           
        
Digitalni mediji

Poleg televizijske podpore bomo dejavni tudi z naslednjimi digitalnimi pristopi:

Oglaševanje na YouTubu z oglasi 
 

Oglaševanje receptov in nasvetov znamke Barilla na YouTubu 

Poleg Nove kampanje bomo potrošnike znamke Barilla presenetili ter razveselili z navdihujočimi recepti in nasveti, ki bodo oglaševani na YouTubu: 

•Kanal znamke Barilla na YouTubu in oglaševanje na YouTubu 

Pet kategorij, ki potrošnikom ponujajo vrsto ugodnosti 

Osvežitev informacij na internetni strani: Brez glutena, BIO, 5 vrst žitaric, Integralne testenine, Stročnice v obliki testenin.
 

Pesto   

Junija se bomo osredotočali na "vse o pestu". Uporabili bomo povsem novo kampanjo, ki bo obveščala o kakovosti našega pesta ter predstavila vse možnosti in različne načine uporabe naše omake Pesto. Za glavna sporočila bomo uporabili digitalne kanale (YT, FB/IG)..