SLO bocni levo
SLO bocni desno

V Evropi je št.1 Schwarz Grupa

Svetovne

09.04.2021

Supermarketi in trgovine različnih formatov so po vsem svetu bolj ali manj odprti kljub najstrožjim pandemijskim ukrepom. V Evropi se v supermarketih proda 41 odstotkov vseh živil, piše Payspace Magazine. Sledijo hipermarketi in diskonti s po 23 odstotki.

 
Schwarz Grupa (Lidl in Kaufland) je poročala o neto povečanju prodaje v višini 8,6 odstotka, na 113,3 milijarde evrov v finančnem letu 2019/20. Lidl je zabeležil rast 9,5 odstotka, Kaufland pa 4,5 odstotka. Lidl je prisoten v 28 evropskih državah, medtem ko ima v Hongkongu in ZDA več kot 11.200 trgovin.
 
Kaufland je trenutno v osmih državah in ima okoli 1300 trgovin. Vrstni red najuspešnejših na stari celini je naslednji: 1. Schwarz Grupa (Nemčija), 2. Carrefour (Francija), 3. Aldi (Nemčija) 4. Tesco (Velika Britanija), 5. Edeka (Nemčija), 6. Rewe (Nemčija), 7. Auchan (Francija).
 
 
Prevzem podjetja Camao za nov prodor  nad konkurenco (beri oblake)

Skupina Schwarz, ki je s cca.100 milijardami evrov prihodkov v letu 2019 šesta največja trgovska družba na svetu, je v začetku lanskega maja prevzela tehnološko podjetje Camao IDC, ki ponuja storitev digitalne transformacije poslovanja.

S tem so v svoje vrste pridobili okrog 70 specialistov, ki bodo lastniku Lidla pomagali pri uresničitvi ambicioznega novega načrta. To je izgradnja lastne platforme za računalništvo v oblaku.Evropske infrastrukture na področju računalništva v oblaku v svetovnem merilu trenutno praktično ni.
 
Monopol imajo ameriški tehnološki velikani Amazon, Microsoft in Google, ki obvladujejo dve tretjini svetovnega trga računalništva v oblaku, mona je kitajska  Alibaba, v Evropi pa zdaj prihaja št.1 z "napadom". tudi na tem področju..
.