SLO bocni levo
SLO bocni desno

HoT že z več kot 100.000 uporabniki

Slovenija

06.10.2020

HoT, Hofer Telekom, ima po treh letih in pol že več kot 100.000 uporabnikov in postaja največji virtualni mobilni operater v zgodovini Slovenije. 

Uspeh temelji na inovativni ponudbi, saj je HoT v svojih paketih združil najboljše iz obeh svetov: mesečne naročniške pakete in varnost ter nadzor nad stroški predplačniških storitev. Pomembno prelomnico so pri HoTu obeležili z jubilejnim paketom HoT 100, ki ga uporabniki lahko vključijo do konca leta in vključuje kar 100 GB prenosa podatkov, 100 minut klicev in 100 SMS sporočil za 10 evrov.

HoT je z vstopom na slovenski trg telekomunikacij uporabnikom ponudil povsem nov produkt:"Pred našim prihodom v Slovenij o so uporabniki lahko izbirali le med predplačniškimi in naročniškimi paketi. Pri HoT - u pa smo ubrali povsem nov pristop in uporabnikom po nudili nov, hibridn i model: popoln nadzor nad stroški, ki so ga vajeni uporabniki predplačniških storitev, in udobje samodejnega obnavljanja mesečnih paketov, kot ga poznajo uporabniki naročniških storitev . Ob tem se HoT - ovim uporabnikom ni treba vezati in tudi ni potrebno plačevati stroškov ob menjavi paketov . Še več, zavezali smo se , da ne bomo višali cen paketov in da lahko uporabniki pri nas računajo na pošteno ponudbo," pravi direktorica mobilnega operaterja HoT, Eva Aljančič.

Takšen model od HoT-a terja, da vseskozi ostaja med najbolj ugodnimi ponudniki na trgu tako glede kakovosti storitev kot tudi glede cene. Izboljšave v paketih pa so samodejno na voljo vsem uporabnikom. To je obenem skladno s poslovno filozofijo podjetja HOFER, ki tako tudi na področju telekomunikacij izpolnjuje svojo osrednjo obljubo – to je zagotavljanje izdelkov najvišje kakovosti po najboljši HOFER ceni. Pri HoT-u ocenjujejo, da se trend rasti še naprej nadaljuje: "Po hitri rasti na začetku, ko smo imeli že po prvem letu 40. 000 uporabnikov, se nadaljuje stabilen trend rasti, ki celo presega naše načrte. Pričakujemo, da bo tako tudi v prihodnje, saj naš uspeh temelji na preglednosti in kakovosti naših storitev ter odlični uporabniški izkušnji. Kdor uporablja naše storitve, se sam prepriča in preveri , da pri nas dobi največ za svoj denar," še dodaja direktorica HOT-a.

Pri HoT-u že vse od vstopa na trg maja 2017 svojo poslovno zgodbo gradijo na povsem digitalnih temeljih, kar se je pokazalo kot pomembna prednost tudi v času omejitev zaradi epidemije. Vse HoT-ove storitve so bile brez kakršnih koli omejitev na voljo tudi novim uporabnikom, saj so za vse lahko poskrbeli v udobju domačega naslonjača. Pri HoT-u zagotavljajo, da bodo še naprej spoštovali zaveze, ki so jim zvesti že vse od začetka: brez višanja cen paketov, poštena in pregledna ponudba, preprosta uporaba in celovito upravljanje prek digitalnih kanalov, brez skritih stroškov, paketi brez vezave in preprosto preklapljanje med slednjimi, najboljše razmerje med ceno in prenosom podatkov, izboljšave paketov veljajo za vse uporabnike in se obstoječim uporabnikom vključijo samodejno, odlična podpora uporabnikom (povprečni čas odgovora ob klicu v center za podporo uporabnikom znaša manj kot 20 sekund).