
Hoferjevo lasersko označevanje sadja in zelenjave
Slovenija
28.04.2020
S projektom "Embalaža na Hofer misiji: Zmanjšaj. Ponovno uporabi. Recikliraj." so se v Hoferju še bolj zavzeto in strateško podali v boj proti odpadni embalaži na treh ravneh ravnanja z odpadki.Pred časom so začeli s t.i. naravnim "brandiranjem" oziroma laserskim označevanjem sadja in zelenjave.
To je samo del njihovega poslanstva proti odpadni embalaži.Za izdelke lastnih blagovnih znamk so si tako zadali nekaj ciljev...
Do konca leta 2025 bodo celotno količino embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk zmanjšali za 15 %.
V naslednjih letih bodo širili ponudbo nepakiranega sadja in zelenjave.
Do konca leta 2025 bo vso embalažo izdelkov lastnih blagovnih znamk mogoče 100 % reciklirati.
V vmesnem času bodo ovrednotili obstoječo embalažo izdelkov lastnih blagovnih znamk, da jo bodo lahko prilagodili ključnim trajnostnim merilom in ciljem.
Iz prodaje so že umaknili plastične izdelke za enkratno uporabo: vatirane palčke s plastičnim delom, plastične slamice, krožnike, kozarce in pribor za enkratno uporabo.
