SLO bocni levo
SLO bocni desno

Spletna naročila pri Mercatorju zapolnjena do konca marca

Slovenija

23.03.2020

Pri Mercatorju se dostavna služba trudi, da bi v teh težkih časih priskočili na pomoč vsem, ki si želijo dostave živil na dom, a je povpraševanje krepko preseglo zmogljivosti.
 
 
Hrane, pijače in ostalih najnujnejših potrebščin je sicer v obilju, toda število naročil v zadnjih dneh je tako naraslo, da se vsa časovna okna polnijo kot za stavo. "Žal so vsi termini do 31. marca zapolnjeni. Tudi, če bi se vam v nočnih ali zgodnjih jutranjih urah, ko je naval najmanjši, časovno okno sprostilo, bi vam Mercator lahko blago dostavil šele nekje na začetku aprila," je za InStore potrdila predstavnica za stike z javnostjo, Tanja Durin.
 
Trgovec ima sicer odlično pokritost dostave po celi državi, saj blago lahko pripelje v 97 odstotkov slovenskih gospodinjstev, navaja Durinova in slikovito dodaja, da bi morali imeti za zadovoljitev povpraševanja, kot so mu priča trenutno prek spletnega mesta Mercator Market, velikost distribucijskega centra, ki bi v površino meril polovico nakupovalnega središča BTC (predvsem pa verjetno tudi veliko več zaposlenih in številčnejšo floto dostavnih vozil).
 
Težava je v tem, da vsako spletno naročilo - povečini gre za obilne nakupe - prevzame delavec, ki mora potem v trgovini od izdelka do izdelka nabirati blago, kar pa je zelo zamuden posel. "Zmogljivosti, število zaposlenih, pa tudi izmene smo v zadnjem času okrepili, a v dani situaciji ne moremo ustreči vsem," je zaključila Durinova.
 
Večini prebivalcev tako ne preostane drugega, kot da se po dobrine odpravijo v fizično trgovino in se tam skušajo obnašati čim bolj racionalno, na kar je Mercator opozoril v javnem zapisu, ki smo ga pred dnevi objavili tudi na naših straneh.