
Aldi Süd in Nord bosta lastne blagovne znamke poenotila že do konca leta
Svetovne
13.03.2020
Kljub temu, da se odgovorni pri obeh Aldijih namigovanj o morebitni združitvi otepajo, pa vse poteze vendarle nakazujejo na to, da se bo diskonter konsolidiral.

Aldi Nord in Aldi Süd bosta pod skupno blagovno znamko združila približno 100 in to še pred koncem tekočega koledarskega leta, poroča ESM Magazine. Poenotenje vsebuje spremembe imena določenih blagovnih znamk in dizajna pakiranj, navaja trgovec.
Aldi potezo pojasnjuje kot logičen premik v smeri konsolidiranja tržnega položaja in ponujanja izdelkov po najboljših možnih cenah. Tobias Heinbockel, direktor Aldi Norda, pojasnjuje: "Našim kupcem želimo zagotoviti enostavno nakupovanje. Z novimi pakiranju jim lahko ponudimo prav to, ne glede na to, ali nakupujejo v Aldi Nordu ali Aldi Südu."
Trgovec bo določenim blagovnim znamkam kmalu, poleg pakiranja, spremenil tudi recepturo, s čimer želijo slediti spremenjenim potrebam potrošnika.
Svetovne