Coca-Cola lani za potrebe trženja vložila 3,7 milijarde evrov

Svetovne

10.03.2020

Proračun Coca-Cole za trženje je med letoma 2014 in 2019 znašal skupno 17,5 milijarde evrov, kar pomeni povprečno 3,5 milijarde evrov na leto.
 
 
Finančni portal LeamBonds je analiziral marketinške aktivnosti Coca-Cole in jih objavil na tej povezavi. Številke so seveda ogromne, pri tem pa na portalu poudarjajo, da matična država predstavlja le petino proračuna te pijačarske multinacionalke
 
Ob pogledu na razpredelnico vsakoletnega marketinškega proračuna vam tudi hitro postane jasno, zakaj je Coca-Cola ena od največ vrednih blagovnih znamk na svetu in hkrati prepoznavna po številnih inovativnih oglaševalskih akcijah.
 
Tako so med letoma 2014 in 2015 naložbe za marketing povečali za 12 odstotkov, med letoma 2017 in 2018 pa za 3,6 odstotka. Rekord je padel lansko leto, ko so naložbe v marketing znašale kar 3,7 milijarde evrov. Niso pa se povečale le njihove naložbe v oglaševanje, temveč tudi število zaposlenih. To se je med letoma 2018 in 2019 povečalo za 27 odstotkov, na okrog 86 tisoč. Še vedno precej manj, kot na primer leta 2012, ko jih je bilo 150 tisoč.