
Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta
Svetovne
20.09.2019
Diskonterji nadaljujejo s povečevanjem svojega tržnega deleža na tržišču Velike Britanije.Nemška Lidl in Aldi še posebej...
Lidl je v zadnjem času še posebno dobro napredoval s povečanjem prodaje za 7,7% v zaddnjem kvartalu. Dobiček so povećevali z odpiranjem novih trgovin, ki so skupno privabile skoraj 500.000 kupcev več kot trgovine v enakem obdobju lanni. 2018. Priliv kupcev jim je pomagal, da svoj delež tržišču povečajo na 5,9%, kar je največ v Lidlovi zgodovini.
Njihov nemški tekmec Aldi je tudi napredoval in sicer na 6,2% zahvaljujoč dejstvu, da je skoraj polovica gospodinjstev v VB nakupovala v kaki od njihovih trgovin v prvi polovici leta. Aldi in Lidl dobivata enega od vsakih sedmih funtov, ki jih Britanci porabijo za živila.
