Celoten projekt v vrednosti 70 milijonov evrov se je začel septembra lani, kljub pandemiji pa dela potekajo po načrtih.
Celoten projekt modernizacije in širitve Supernove Ljubljana Rudnik se je začel septembra 2020, ko je bil položen temeljni kamen. "Projekt je sestavljen iz več faz in pred kratkim smo zaključili prvo fazo gradnje. Kot je bilo planirano, smo odprli del parkirne hiše z 900 parkirnimi mesti, skupaj jih bo 1.800. Začeli smo tudi že z naslednjo, drugo fazo, gradnjo samega razširjenega trgovskega dela. Tako bomo pridobili dodatnih 20.000 kvadratnih metrov površin. Hkrati z gradnjo razširjenega trgovskega dela gradimo tudi dodatna parkirna mesta, skupaj jih bo 2.500. Gradnja parkirne hiše naj bi bila končana letos poleti," je sporočila Blažena Lokin, marketinška managerka v skupini Supernova.
Nova delovna mesta in eno največjih nakupovalnih središč
Novozgrajeni del nakupovalnega središča bo v celoti združen z obstoječim centrom, skupna prodajna površina tega edinstvenega nakupovalnega koncepta bo znašala 50.000 kvadratnih metrov. Pričakuje se okoli 800 novih delovnih mest, obiskovalcem bo na voljo dodatnih 60 trgovin v dveh nadstropjih. Po končani razširitvi bo Supernova Ljubljana Rudnik imela kar 130 trgovin domačih in mednarodnih blagovnih znamk.
Nakupovanje in zabava za vsak okus
Razširjeno nakupovalno središče bo poleg novih trgovin ponudilo še tako imenovane zabavne objekte. Filmofili gotovo težko pričakujejo kino center s sedmimi dvoranami, otroci bodo uživali na sodobnem igrišču ter v trampolin parku. Na voljo bo tudi eden večjih kulinaričnih delov, ki se bo raztezal na kar 2000 m2. Tako bo to novonastalo središče zaradi raznolike ponudbe, odlične lokacije, izjemne prometne povezave in infrastrukture postalo priljubljena destinacija za vso družino.
Zelena parkirna hiša in 2.500 parkirnih mest
Parkirna hiša, katere prva faza gradnje je zaključena, se nahaja na delu obstoječega parkirišča med Supernovo in E. Leclercom. Ima neposreden dostop do obeh centrov, trenutno ponuja 900 parkirnih mest, ob zaključku pa jih bo ponujala kar 1.800. Parkirna hiša je polodprtega tipa, pri gradnji pa se upoštevajo najnovejših okoljski in varnostni standardi. K atraktivnemu videzu bosta prispevala domiselna razsvetljava in tako imenovana zelena fasada. Fasada bo namreč pokrita z zelenimi površinami v obliki navpičnih vrtov, ki bodo zagotavljali naravno senco in prijetno okolje za vse obiskovalce. Celotna kapaciteta parkirnih mest centra Supernova bo 2.500, vsa bodo na voljo ob zaključku gradnje
O skupini Supernova Skupina Supernova je mednarodno podjetje s sedežem v Gradcu, usmerjeno v razvoj in upravljanje poslovnih nepremičnin v Avstriji, na Hrvaškem in v Sloveniji. Skupina Supernova je poleg omenjenih ključnih trgov dejavna tudi v Nemčiji, na Slovaškem in v Romuniji. Trenutni portfelj skupine obsega 74 nepremičnin (in sedem nerazvitih lokacij) in ima bruto vrednost sredstev 1,4 milijarde EUR. Na slovenski trg so vstopili leta 2002 z razvojem dveh prodajaln tipa "naredi sam” ter dveh nakupovalnih centrov v Ljubljani in Kopru. V letu 2008 so pomemben del slovenskega portfelja prodali podjetju Pramerica in odprli nakupovalni center Supernova Ljubljana Rudnik. Skupina Supernova je v letu 2019 dosegla vodilni maloprodajni položaj na slovenskem trgu po številu nakupovalnih središč in skupni zakupni površini. Sprva je skupina Supernova prevzela deset trgovskih objektov iz portfelja Mercatorja (Ljubljana Šiška, Kranj Primskovo, Kranj Savski otok, Ajdovščina, Celje, Jesenice, Koper, Slovenj Gradec, Novo mesto, Postojna). Istega leta je Supernova nadaljevala uspešno širitev s prevzemom 11 nakupovalnih centrov podjetja Centrice Real Estate GmbH ameriškega sklada Lone Star. To so nakupovalni centri Qlandia v Kamniku, Kranju, Krškem, Mariboru, Novi Gorici, Novem mestu in na Ptuju, pa tudi nakupovalni parki v Mariboru Tezno, Metliki, na Ravnah na Koroškem in v Slovenskih Konjicah. Skupina Supernova si je v zadnjih mesecih močno prizadevala za povečanje kakovosti storitev, ponudbe in celotne infrastrukture pridobljenih centrov. Prav tako so vlagali v marketinške dejavnosti in vse svoje centre združili pod isto vizualno identiteto – blagovno znamko Supernova. Postopek preimenovanja centrov Mercator in Qlandia v centre Supernova je končan, izjeme so manjša nakupovalna središča, katere preimenovanje čaka v prihodnosti. Doslej je Supernova v svojih 25 operativnih projektih, ki zaposlujejo prek 10.000 ljudi, z naložbenimi in razvojnimi dejavnostmi v Sloveniji vložila več kot 500 milijonov evrov.Skupina Supernova z inteligentnim razvojem in trateškimi prevzemi načrtuje nadaljnjo rast skupine ob spoštovanju konservativne strukture financiranja, hkrati pa vlaga v rastoče trge, kot so hotelske nepremičnine in obnovljivi viri energije. |