Kaufland zmanjšuje količino vsebine sladkorja, soli in masti

Svetovne

12.06.2019

V trgovinski verigi nadaljujejo s strategijo zmanjševanja količine sladkorja, soli in masti v izdelkih njihove linije TBZ (trgovinskih blagovnih znamk).

Med takimi novimi izdelki sta tudi "kifeljček" iz speltine moke, ki vsebuje 55% manj sladkorja in organski "tofu burger", ki ima 51% manj soli.

V podjetju so si zastavili cilj, da količino soli, sladkorja in masti zmanjšajo v več kot 300 PL proizvodih, v povprečju za 20%, do leta 2021.

Sebastian Schlag, vodilni v Kauflondovi liniji TBZ je dejal:"Naše potrošnike podpiramo pri doseganju zdravega načina življenja in izpolnjujemo našo odgovornost kot trgovca. Redukcija sladkorja, soli in masti v naših lastnih trgovinskih znamkah je zelo pomemben korak."
 
Na primer, vsebino sladkorja v liniji K-Classic-Kinderquark so zmanjšali za 12%, klobasice Berner sadaj vsebujejo 17% manj masti in 14% manj soli.

Kaufland ob tem podpira proizvodnjo zdrave hrane tudi na drugih področjih. Tako so med drugim vključeni v program European School Fruit Scheme, ki opogumlja otroke, da se hranijo bolj zdravo.