Največji evropski diskontni trgovec Lidl se je odločil za razširitev na prodajo avtomobilov in v Nemčiji osebno vozilo Fiat 500 ponujal za 89 evrov na mesec. Projekt se je izkazal za izjemno uspešnico.
Nemški diskontni trgovec Lidl je skupaj z berlinskim zagonskim podjetjem Vehiculum februarja v svoji spletni trgovini ponudil zakup fiata 500 za 89 evrov na mesec. Kampanja, ki se je začela 4. februarja in naj bi trajala do konca aprila, je bila zadetek v polno, poročajo Finance, ki povzemajo nemške medije. Tisoč avtomobilov naj bi pošlo v le nekaj dneh.
Na spletni strani lidl-autos.de so stranke z nekaj kliki izbrale želeni paket,preverile svojo boniteto ter sklenile pogodbo kar iz domačega naslanjača. Fiat 500 z s polno opremo je bil na voljo po izbiri od 24- do 48-mesečnega zakupa ter 10 in 15 tisoč letno prevoženih kilometrov.
Mesečni obrok za štiriletni zakup z letno prevoženimi do 15 tisoč kilometri je znašal 100 evrov. Za 36-mesečni paket in letno prevoženimi 10 tisoč kilometri je bilo potrebno odšteti 94 evrov za 24-mesečin paket pa 99 evrov.
Za celoten paket, ki je vključeval stroške vzdrževanja v času zakupa, obvezno, kasko zavarovanje ter dodaten komplet zimskih pnevmatik, pa je bilo treba mesečno odšteti 164 evrov.
V Nemčiji se vsako drugo novo vozilo financira z lizingom. Ponudba je dvignila kar nekaj prahu med avtomobilskimi prodajalci. Po mnenju strokovnjakov cena pomeni grožnjo avtomobilskim trgovcem, zato ti napovedujejo protest. Strokovnjak z avtomobilskega inštituta Ferdinand Dudenhöffer je za Abendblatt dejal, da so takšne ponudbe trojanski konj prodaje avtomobilov, ki bi jo lahko postopoma spodkopali.
"Lidl s ponudbo ne vabi le novih kupcev, temveč sproža napad na prodajalce avtomobilov. To je neverjetna ponudba,” je še dodal. Diskontne trgovine se že nekaj časa ne omejuje le na živila, gospodinjske izdelke ali vrtno pohištvo. Ponudba izdelkov je čedalje bolj raznolika.
Diskontne verige ustvarijo vse večji delež prometa, stopnje rasti pa več niso tako velike kot pred leti, zato eksperimentirajo z novimi izdelki: potovanja, vozovnice za vlak ter storitve mobilne telefonije. Marsikateri izdelki pa postanejo del stalne ponudbe.
Avtosaloni v Nemčiji ogorčeni "Lidl ni pooblaščen prodajalec, zato menimo, da je to dejanje nedopustno," je na koncept dejal šef nemškega trgovinskega združenja FCA Wilfried Blöbaum ter dodal, da se bodo o nadaljnjih pravnih korakih še odločili. Kot odziv na kampanjo je nemški uvoznik vozil Fiat skupaj s trgovci začel identično ponudbo zakupa, kjer mesečni obrok znaša 89 evrov. Direktor zagonskega podjetja Vehiculum Lukas Steinhilber, ki je skupaj z Lidlom sodelovalo pri razvoju kampanje, pa v takšnih prijemih vidi prihodnost trgovine z novimi avtomobili. Kot kaže, se prodajalcem avtomobilov v prihodnje ne piše dobro. Tudi manj dinamične velike korporacije, kot je Volkswagen, preoblikujejo svoje prodajne posle prihodnosti. Novi igralci, kot so Tesla, Byton, Polestar, več ne poznajo tradicionalnih trgovcev – imajo le nekaj elegantnih avtosalonov. |