SLO bocni levo
SLO bocni desno

Heineken z najboljšo prodajo v zadnjem desetletju

Svetovne

13.02.2019

Drugi največji svetovni pivovar Heineken je izdelal načrt, po katerem naj bi dobiček iz poslovanja leto narasel približno toliko, kot lani, ko se je prodaja piva povečala na vseh njihovih trgih.
 
 
Heineken je v celotnem koledarskem letu 2018 zabeležil rast prihodkov v višini 6.1 %, obseg prodaje se je povečal za 4,2 odstotka, njihova glavna blagovna znamka Heineken je zabeležila 7,7-odstotno rast obsega prodaje, kar je bil najboljši rezultat v zadnjem desetletju.
 
"Za leto 2018 se lahko pohvalimo z odličnimi poslovnimi rezultati, brezalkoholno pijačo Heineken 0.0 smo ponudili na vseh 38 trgih, kjer smo prisotni. Naše premijske kategorije so rasle z dvoštevilskim faktorjem, pohvaliti velja zlasti mednarodne znamke, "kraft" piva in podkategorijo cider," je  bil zadovoljen izvršni direktor Jean-François van Boxmeer.
 
Pri Heinekenu tudi letos pričakujejo rast prihodkov in dobička, kar bosta spodbudila večje povpraševanje po pivu in rastoče cene. Dobiček iz poslovanja v nizozemskem podjetju je lani znašal 3.87 milijarde evrov.