67. številka revije InStore pri naslovnikih, danes tudi na spletu

Slovenija

03.09.2018

Vsebina (pribl. petdesetih) rubrik je bralcem znana. Na sredini vas čakata posebni prilogi, namenjeni izdelkom za otroško nego in žitaricam, tokratno izdajo bogatita dva intervjuja z direktorjema podjetij iz regije, ne spreglejte pa niti zanimive raziskave Mystery Shopping. Lahko jo prelistale tudi na naši spletni strani v zavihku zgoraj desno, kjer imamo v arhivu tudi vse ostale. 
 
Že v uvodu bralcem predstavljamo novost, in sicer informacijo o tem, da bomo do nadaljnjega tesno sodelovali z nemškim gospodarskim časnikom Lebensmittel Zeitung. Analitiki slednjega so tokrat za nas pripravili pregled vse močnejšega nastopa Amazona v Evropi, kar je delo strokovnjakinje Lise Byfield-Green.
 
Njen sodelavec Sebastian Rennack, ki smo ga gostili tudi na letošnji prvi konferenci naše revije v Ljubljani, je spisal uvodnik z naslovom V Centralni in Vzhodni Evropi se dvigujejo lokalni junaki.
 
Takoj zatem lahko bralci uživate v standardnih rubrikah, kjer si pregledate novice iz domačih logov in sveta trgovcev ter proizvajalcev, še pred tem pa se prepričate o tem, da so bile lokalne verige kljub poletju aktivne na področju odpiranja novih objektov. V rubrikah Intervju iz regije gostimo direktorja trgovinske verige Sinagoga Vladimirja Lovrića in Mladena Andrića, ki skrbi za uspešno poslovanje Perutnine Ptuj na Hrvaškem in v BiH.
 
Področje trendov je tokrat v domeni članov podjetja A. T. Kearney, podpredsednika Marka Derče in svetovalca Petra Zajca Žerjava, ki sta se posvetila interakciji kupcev z izdelki pri spletnem nakupovanju. Darko Vaselić v analizi spet ne razočara.
 
Bosanskohercegovski strokovnjak za upravljanje z blagovnimi skupinami se je v 67. številki naše revije posvetil programom zvestobe in funkciji promocijskih programov v trenutni digitalni dobi. Njegov rojak in strokovnjak za Trade marketing, Laris Suljić, se je tokrat posvetil prvemu trenutku resnice, ki mu sledita še drugi in tretji, poudaril pa je tudi pomembnost ničelnega trenutka resnice pred polico, kar je nekaj let nazaj vpeljal ameriški velikan Google.
 
Seveda smo po svoji stari navadi obiskali enega izmed privatnikov, ki še zmeraj kljubujejo velikim trgovinskim verigam. Pot nas je zanesla v kamp Lucija, kjer market v najemu od Hotelov Bernardin že sedmo leto uspešno vodi družina Šinkovec.
 
Vsebino svoje košarice sta v tokratni številki predstavila umetnica Eva Petrič in rokometaš Aljoša Čudić, medtem ko se je stalen gost Igor E. Bergant razpisal o tem, kako bi bilo v namen arhiviranja pomembnih podatkov pametno izkoristiti prednost sodobne tehnologije.