V podjetju Molson Coors so se odločili, da v prihajajočem letu 2018 lansirajo novo brezalkoholno pivo, saj si želijo, da uspeh, ki ga ta kategorija doživlja v Evropi prenesejo še na Severno Ameriko.
Sporočili so še, da se bo novo pivo pred nastopom v ZDA najprej pojavilo v Kanadi. Še vedno ni znano ali bo to pivo samostojna blagovna znamka ali pa bo nastopilo pod imenom kake od že obstoječih blagovnih znamk izdelkov iz Molson Coorsa.
V svoji ponudbi imajo že kar nakaj piv z nizkim odstotkom ali brez alkohola, a v glavnem na evropskih trgih.
Brezalkoholna kategorija predstavlja okoli 14% skupnega pivskega trga v državah kot sta Španija in Nemčija.
Povpraševanje v Severni Ameriki je precej manjše, a ravno s to potezo želijo v podjetju mladim Kanadčanom in Američanom poslati neke vrste sporočilo, da naj razmislijo o bolj zdravih možnostih pitja alkohola.
Najavili so, da bodo imeli do leta 2025 na vsej svojih trgih vsaj eno blagovno znamko piva z nizkim ali brez kakršnegakoli odstotka alkohola.
Je pa Molson Coors predstavil že Molson Excel brez alkohola v Severni Ameriki leta 1992 in pa Coors Non-Alcoholic leta 1997. Na drugih trgih so v zadnjih letih ravno tako okrepili svojo usmerjenost v tej kategoriji in so tako leta 2013 lansirali blagovni znamki kot sta Staropramen Cool Cider Beer Mix (2% alkohola miks ciderja in piva) in brezakoholno limonado Staropramen Brewer's Lemonade.
Vir: www.just-drinks.com